Langkau ke kandungan utama

Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Tingkat Tinggi

Program Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Tingkat Tinggi Hidayat Jati ini sangat Luar biasa. Dengan Izin dan Ridho Allah dengan hanya hitungan minit, Terbukti mampu menyembuhkan santet, saka, tenung, santau, sihir, pelet dan berbagai penyakit non-medic yang aneh yang sudah tidak mampu ditangani oleh para paranormal, bomoh, dukun, ustadz, kyai dan pengamal perubatan tradisional".

Apabila anda sudah pergi kemana-mana untuk mencari Ilmu Hikmah, Ilmu Metafizik dan Ilmu Ghaib yang dapat di buktikan atau anda mencari ikhtiar pengubatan tapi belum berhasil dan banyak tertipu, Program Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Tingkat Tinggi Hidayat Jati membantu untuk tercapainya maksud dan tujuan anda, Insya Allah berhasil apapun tujuan anda selama masih dijalan kebaikan, sudah ratusan orang tertolong dan Insya Allah 99% dapat dibuktikan dan berhasil maksud tujuannya.

Amalan Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Tingkat Tinggi Hidayat Jati ini adalah berasaskan seluruhnya dari Ismul Dzat, Asma'ul Husna, Ayat dan Surah Al Qur'an dan do'a-do'a mujarrob, tidak terkandung amalan yang bahasanya tidak di jelas ertinya dan juga tidak terkandung jampi dan mantera.

Transfer Pengisian Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Tingkat Tinggi Hidayat Jatisetelah di transfer anda akan langsung "merasakan" getaran energi hikmah baik secara rasa dan secara bathin, dan langsung mempunyai kemampuan Deteksi/Scanning dan dengan seketika tubuh anda akan bersih dari aura negatif dan di gantikan oleh aura positif, badan akan terasa segar dan wajah anda akan bersinar, dan Insya Allah anda langsung dapat membantu diri sendiri, keluarga dan orang lain untuk berbagai keperluan.

Anda akan selalu merasakan getaran energi Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Tingkat Tinggi Hidayat Jati dimana saja dan pada bila-bila masa, program keilmuan Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Hidayat Jati ini Dijamin tidak akan memberi kesan sampingan negatif seperti kesialan, susah rezeki dan kesusahan dalam menghadapi sakaratul maut.

Setelah anda di transfer Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Tingkat Tinggi Hidayat Jatiini maka dengan Izin dan Rahmat Allah anda memiliki kemampuan antara lain:
  1. Hanya dengan beberapa minit anda dengan izin Allah mampu menghapuskan Santau, Tenung, Saka, Sihir dan sejenisnya.
  2. Scanning/Mengesan/meradar/Deteksi kekuatan suatu benda magic atau Scanning tingkatan ilmu ghaib seseorang.
  3. Scanning/Mengesan/meradar/Deteksi penyakit dari badan seseorang (dekat atau jarak jauh)
  4. Scanning/Mengesan/meradar/Deteksi keberadaan mahluk ghaib di suatu tempat atau barang.
  5. Transfer Energy / Mengisi badan seseorang dengan Energi karomah Keselamatan, Kekuatan, Pendinding, Pengasih, Kewibawaan, Pukulan Maut dan lain lain.
  6. Membersihkan dan Membuat pagar ghaib di suatu tempat (rumah, office, kebun, perumahan, kedai dll).
  7. Pengasihan, Penunduk dan Kewibawaan
  8. Keselamatan dan Dilindungi dari segala bentuk kejahatan baik secara lahir dan bathin
  9. Penarik Rezeki dari segala penjuru angin.
  10. Mencabut Ilmu ghaib dari orang atau benda yang jahat secara permanen.
  11. Menarik Sukma orang yang masih hidup dari jarak jauh sehingga mampu dipengaruhi untuk tujuan kebaikan.
  12. Bentakan (Tengking)Halilintar/Penggerun/Pembungkam.
  13. Ilmu Halimunan(invisible man).
  14. Ilmu Keselamatan Dzahir dan Bathin - Apabila dalam keadaan terdesak maka akan muncul ilmu pertahanan diri seperti ilmu Kebal Defensif mahupun Kebal Atraktif dengan Izin dan Ridho Allah. Menghilangkan/Membersihkan Sial/Aura Negatif/Sengkala/Saka/Karma negatif dari tubuh anda dan orang lain.
  15. Menaklukkan dan menghancurkan Jin Jahat atau bahkan komuniti Jin Jahat, Hantu, Tuyul dan lain lain.
  16. Mengisi benda-benda seperti Batu, Keris, Air atau benda apa saja.
  17. Memindahkan Hujan sementara waktu untuk keperluan yang mendesak.
  18. Pembalik Sihir dan Serangan ghaib sehingga kembali ke pengirimnya dengan berlipat ganda daya hancurnya.
  19. Melontarkan atau melumpuhkan musuh cukup dengan kedipan mata atau kibasan tangan.
  20. Pukulan Jarak jauh.
  21. Ketukan Hikmah sebagai salah satu cara teknik ikhtiar penyembuhan instan penyakit baik penyakit physic atau mental/jiwa.
  22. Melipat gandakan energi Ilmu-ilmu hikmah yang sedang di amalkan.
  23. Baju besi Karomah, Apabila di serang oleh musuh maka semua serangan-nya tidak akan kena pada tubuh bahkan boleh membuat musuh menangis, tertawa, menari atau apapun kehendak kita.
  24. Sifat Emosional dan cepat marah akan jauh berkurangan, Jiwa akan tenang dan rileks.
  25. Dan masih banyak lagi kemampuan yang tidak dapat disebutkan satu persatu.
Pengisian Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Tingkat Tinggi Hidayat Jati ini bukan sekadar Ijazah dengan manual kitab amalan akan tetapi setiap peserta mendapat "pembai’atan khusus" beserta energi pengisian energi haq karomah yang boleh di rasakan dan langsung boleh di buktikan. 

Oleh kerana itu apabila anda pernah "diisi"/Ijazah atau pernah di transfer ilmu hikmah, Ilmu tenaga dalam atau ilmu spiritual lainnya dari tingkat dasar sampai super maha guru akan tetapi belum pernah merasakan manfaat dan bukti yang pernah di janjikan maka kami Insya Allah dapat membantu anda untuk mendapatkan ilmu Hikmah, Ilmu tenaga dalam atau ilmu spiritual yang haq yang dapat dibuktikan manfaat dan kegunaannya.

Mahar Keilmuan: RM555 (Tambahan RM20 untuk kos Penghantaran Pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Lengkap Berwarna Keilmuan Nurul Hidayah Akbar Makrifat Billah Tingkat Tinggi Hidayat Jati dan bahan-bahan pengijazahan.




Anda boleh membuat pesanan sebanyak mana ilmu yang anda mahu secara jarak jauh / online internet atau datang ke tempat di mana Master Mohamad Khairul Firdauz berada. Kos penghantaran sebanyak RM20 (Malaysia Sahaja) atau RM??? (luarnegara tertakluk kepada kadar bayaran pos semasa) akan dikenakan untuk sekali penghantaran. Pengiriman Manual Lengkap dan bahan-bahan pengijazahan (jika ada) akan dibuat sebaik sahaja wang telah dibank-inkan dan setelah ritual pengijazahan selesai. InsyaAllah, pesanan anda akan dikirim secepat mungkin.

Selain itu untuk membuat pesanan keilmuan secara jarak jauh / secara hadir diri, anda boleh membuat pembayaran secara internet ON-LINE melalui Maybank2u atau CIMBClicks dari mana-mana bank anda yang menyediakan perkhidmatan secara internet ON-LINE atau ATM transfer.


Ada 2 Langkah Cara Pembayaran Yang Perlu Anda Ikuti


LANGKAH 1 - Masukkan Pembayaran Ke Akaun Berikut

Sila Bank-in bayaran anda ke salah satu bank seperti yang tertera dibawah:-


DALAM NEGARA
NAMA: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
NO. AKAUN: 1612-1108-4524


Untuk Online transfer, masukkan email:
masterkhairul@gmail.com



LUAR NEGARA

NAME: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
ADDRESS: 13, JALAN ABANG BARIENG
CITY: SIBU
PROVINCE/STATE: SARAWAK
ZIPCODE: 96000
COUNTRY: MALAYSIA



LANGKAH 2 - Pengesahan Pembayaran

1. Setelah membuat pembayaran, sila hantar butiran peribadi seperti di bawah ke email masterkhairul@gmail.com atau sms/mms/WhatsApp ke 019-2390369:

Nama Penuh:
Email: (Jika ada)
Alamat Surat-Menyurat:
No. Tel:
Nama Ibu:
Bukti Transfer resit bank maybank:
2. Kami akan membuat penghantaran terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda. Harap maklum.



PERHATIAN
1. Kami akan membuat ritual pengijazahan dan seterusnya membuat penghantaran     terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda.
2. Setelah membuat pembayaran, sila hantar email/sms/mms/WhatsApp Butiran Peribadi Anda. Butiran Peribadi Anda sangat penting untuk melancarkan lagi kerja-kerja ritual kami.
3. Jangan risau dengan maklumat yang anda berikan kepada kami kerana kami akan menjaga segala maklumat anda dengan rapi.

PESANAN PENTING UNTUK WANITA
Hampir semua wanita berpandangan bahawa ilmu ini hanya boleh dipelajari oleh lelaki, padahal kenyataannya, 70% mangsa jenayah adalah wanita.
Memang umumnya kekuatan fizikal wanita lebih rendah daripada lelaki, tetapi mengapa tidak mencuba belajar Program Keilmuan Hidayat Jati?



Semua Program Keilmuan Tenaga Dalam & Ilmu Hikmah Hidayat Jati
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Dibimbing & diijazahkan oleh:
Master Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar
GURU BESAR HIDAYAT JATI SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE 
FOUNDER & DIRECTOR OF SPIRITUAL  HEALING SYSTEM
MASTER OF HIDAYAT JATI INNER POWER MARTIAL ARTS
GURU PERUBATAN ISLAM, TRADISIONAL MELAYU DAN TENAGA DALAM INSANI
GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN
GURU AGUNG (PAMUNGKAS) HAQQUL YAKIN
MAHAGURU LAM JALALAH