Langkau ke kandungan utama

Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas

Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati telah dilancarkan secara rasminya pada 03.04.2022 (1 Ramadhan 1443H). Penyediaan Terhad, Siapa Cepat Dia Dapat!!!

Alhamdulillah, Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati ini hasil olah ritual tirakat zikir yang sangat berat, ayat suci al-quran, Tenaga Dalam Tingkat Tertinggi pegangan guru dan pembuatan minyak pengasih mahabbah ini mengikut petua-petua ilmu pengasih nenek moyang zaman dahulu.

Ramuan Bahan Ibu Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati
  1. Buluh Perindu Gunung
  2. Daun Buluh Perindu
  3. Bulu Perindu Hitam
  4. Bulu Perindu Emas
  5. Bunga Serai
  6. Bertap Emas/Sanggul Bunian
  7. Akar Cenuai
  8. Bulu Kijang Emas
  9. Bulu Kijang Putih
  10. Bulu Kijang Biasa
  11. Air Mata Duyung
  12. Minyak Kelapa Hijau
  13. dan lain-lain ramuan yang sengaja dirahsiakan bagi mengelakkan peniruan.

Khasiat Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati
  1. Mengikat hubungan dengan pasangan, tunang, suami isteri hingga tidak mencari kekasih hati lain supaya sentiasa mencintai dan sayang kepada anda hanya dicalit kepada dia.
  2. Daya Pengasihan tahap tinggi sesiapa yang melihat sipemakai akan kasih sayang dan berlemah lembut kepada sipemakai.
  3. Sesiapa yang terkena calitan minyak ini lelaki atau perempuan akan jatuh hati mencintai anda terpikat minda, roh, hatinya sudah jatuh cinta terpikat dengan anda bahkan boleh mengajak anda bernikah .
  4. Penyeri wajah dipandang cantik berseri selalu oleh masyarakat sekeliling.
  5. Pemanis wajah membuat orang melihat anda lebih senang untuk senyum dan berkawan.
  6. Meningkatkn Aura Kewibawaan dan Inner Beauty anda.
  7. Sesiapa yang mendengar suara sipemakai akan merindui dan sentiasa diingati selalu dan dirindui oleh pasangan anda.
  8. Mempercepatkan datangnya jodoh yang anda idamkan dan mudah memikat sesiapa saja asal tidak menggangu isteri orang.
  9. Membuat orang suka melihat dan suka mendengar suara anda bercakap hingga anda menjadi orang yang penting.
  10. Menaikkan Kemajuan diri ditempat kerja dinaikkan pangkat & gaji oleh majikan membuat rakan sekerja dan majikan lebih menghormati dan sayang kepada anda ditambah dengan sikap baik dan kualiti kerja anda.
  11. Putar giling melalui gambar memanggil isteri, kekasih yang lari supaya datang bertekuk lutut menagih cinta kita supaya setia.
  12. Jika dipakai lelaki membuat kaum wanita lebih senang nyaman suka ghairah kepada pemakai.
  13. Boleh calit kepada target terus menyentuh kulit & boleh juga melalui minuman dan boleh juga melalui pelet ritual melalui gambar atau baju.
  14. Sesiapa yang terkena calitan minyak ini maka selalu merindui, mencintai, kasih sayang kepada anda hingga mengajak anda untuk bernikah.
  15. Sesuai untuk suami yg bercukupan dan adil untuk ikhtiar poligami.
  16. Pelarisan diri dan niaga dan sangat sesuai untuk pemilik yang berniaga jenis apa pun.
  17. Kerezekian sentiasa lancar dan dipermudahkan.
  18. Pesona diri menyerlah
  19. Hormatnya masyarakat kepada pemakai
  20. Pemanis diri
  21. Meningkatkan keyakinan diri
  22. Pasangan yang marah secara automatik jadi reda kerana rasa sayangnya kepada pemilik
  23. dan banyak khasiat lain lagi yang menjurus kepada meluluh hati dan perasan.

Namun perlu diingatkan disini.. ianya hanyalah wadah dan sarana untuk mencapai hajat.. Janganlah bergantung harap kepada Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati ini 100% peratus... Allah jua yang memberi bekas pada setiap sesuatu. Namun Allah tidak mahu hambanya hanya berpeluk tubuh berserah pada nasib tanpa berusaha. Mungkin apa yang dinyatakan tentang khasiatnya disini BERKESAN melebihi apa yang dinyatakan dan yg tidak dinyatakan sini.

Hanya pemiliknya yang akan merasai sendiri Energi kekuatan pengasihan dan pelarisan yang luarbiasa..

Perhatian :
"Sama-samalah kita menjaga akidah. Setiap ciptaan Allah telah dititipkan sifat semulajadi pada setiap jisimnya. Minyak Pengasih Mahabbah Pamungkas ini adalah faktor dorongan dalam mencapai hajat melalui doa, usaha, ikhtiar dan bertawakal kepada Allah S.W.T

Bersamalah kita fahami hakikat penggunaan barang hanyalah pegantara

Maksudnya: Patutkah mereka merasa cukup dengan mengetahui yang demikian sahaja, dan tidak memikirkan dalam hati mereka, (supaya mereka dapat mengetahui), bahawa Allah tidak menciptakan langit dan bumi serta segala yang ada di antara keduanya itu melainkan dengan ada gunanya yang sebenar, dan dengan ada masa penghujungnya yang tertentu, (juga untuk kembali menemui Penciptanya)? dan sebenarnya banyak di antara manusia, orang-orang yang sungguh ingkar akan pertemuan dengan Tuhannya. ( surah Ar-Ruum – ayat 8)

Stok Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati ini adalah terhad. Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati ini boleh dipakai oleh golongan lelaki dan perempuan, semua bangsa dan agama dan minyak dikunci atas nama pemahar.

BAYANGKAN DAN RASAKAN...

Dengan memiliki Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati tersebut, Anda mempunyai kemampuan yang sangat luar biasa untuk menaklukkan, menundukkan, dan menarik orang orang yang Anda pilih ke pangkuan Anda. Daya Pesona Anda terpancar melalui wajah sampai seluruh tubuh yang getarannya dapat dirasakan oleh orang-orang di sekitar Anda.

Cepat rebut peluang keemasan ini. Dapat dimiliki siapa saja muslim/non-muslim serta dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh. Kegunaan Multi Fungsi untuk 1001 hajat keinginan yang positif. Penyediaan Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati tidak dibuat sekaligus banyak. Dibuat hanya berdasarkan pesanan dan diseimbangkan dengan jenis keinginan / hajat yang diminta oleh pemesan. Bermakna minyak ini tidak berfungsi sekiranya digunakan oleh orang lain, sebab ia diprogram khusus atas nama yang memesan sahaja, ia bertujuan untuk mengelakkan minyak ini disalahgunakan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab!!!

Harga asal Penyediaan Minyak Pengasih Asma Hidayah Pamungkas Hidayat Jati untuk mereka yang ingin memilikinya: RM799 (harga Asal)
Tetapi, kini anda boleh memilikinya dengan
Harga Promosi: RM555 (Tambahan RM20 untuk kos pos penghantaran)




Anda boleh membuat pesanan sebanyak mana ilmu yang anda mahu secara jarak jauh / online internet atau datang ke tempat di mana Master Mohamad Khairul Firdauz berada. Kos penghantaran sebanyak RM20 (Malaysia Sahaja) atau RM??? (luarnegara tertakluk kepada kadar bayaran pos semasa) akan dikenakan untuk sekali penghantaran. Pengiriman Manual Lengkap dan bahan-bahan pengijazahan (jika ada) akan dibuat sebaik sahaja wang telah dibank-inkan dan setelah ritual pengijazahan selesai. InsyaAllah, pesanan anda akan dikirim secepat mungkin.

Selain itu untuk membuat pesanan keilmuan secara jarak jauh / secara hadir diri, anda boleh membuat pembayaran secara internet ON-LINE melalui Maybank2u atau CIMBClicks dari mana-mana bank anda yang menyediakan perkhidmatan secara internet ON-LINE atau ATM transfer.


Ada 2 Langkah Cara Pembayaran Yang Perlu Anda Ikuti


LANGKAH 1 - Masukkan Pembayaran Ke Akaun Berikut

Sila Bank-in bayaran anda ke salah satu bank seperti yang tertera dibawah:-


DALAM NEGARA
NAMA: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
NO. AKAUN: 1612-1108-4524


Untuk Online transfer, masukkan email:
masterkhairul@gmail.com



LUAR NEGARA

NAME: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
ADDRESS: 13, JALAN ABANG BARIENG
CITY: SIBU
PROVINCE/STATE: SARAWAK
ZIPCODE: 96000
COUNTRY: MALAYSIA



LANGKAH 2 - Pengesahan Pembayaran

1. Setelah membuat pembayaran, sila hantar butiran peribadi seperti di bawah ke email masterkhairul@gmail.com atau sms/mms/WhatsApp ke 019-2390369:

Nama Penuh:
Email: (Jika ada)
Alamat Surat-Menyurat:
No. Tel:
Nama Ibu:
Bukti Transfer resit bank maybank:
2. Kami akan membuat penghantaran terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda. Harap maklum.



PERHATIAN
1. Kami akan membuat ritual pengijazahan dan seterusnya membuat penghantaran     terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda.
2. Setelah membuat pembayaran, sila hantar email/sms/mms/WhatsApp Butiran Peribadi Anda. Butiran Peribadi Anda sangat penting untuk melancarkan lagi kerja-kerja ritual kami.
3. Jangan risau dengan maklumat yang anda berikan kepada kami kerana kami akan menjaga segala maklumat anda dengan rapi.

PESANAN PENTING UNTUK WANITA
Hampir semua wanita berpandangan bahawa ilmu ini hanya boleh dipelajari oleh lelaki, padahal kenyataannya, 70% mangsa jenayah adalah wanita.
Memang umumnya kekuatan fizikal wanita lebih rendah daripada lelaki, tetapi mengapa tidak mencuba belajar Program Keilmuan Hidayat Jati?



Semua Program Keilmuan Tenaga Dalam & Ilmu Hikmah Hidayat Jati
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Dibimbing & diijazahkan oleh:
Master Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar
GURU BESAR HIDAYAT JATI SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE 
FOUNDER & DIRECTOR OF SPIRITUAL  HEALING SYSTEM
MASTER OF HIDAYAT JATI INNER POWER MARTIAL ARTS
GURU PERUBATAN ISLAM, TRADISIONAL MELAYU DAN TENAGA DALAM INSANI
GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN
GURU AGUNG (PAMUNGKAS) HAQQUL YAKIN
MAHAGURU LAM JALALAH