Langkau ke kandungan utama

Terapi Mandi Aura Nur Hidayah

Terapi Mandi Aura Nur Hidayah bukan sahaja petua tetapi telah di kaji secara saintifik dan ia memang benar-benar bermanfaat kepada tubuh badan manusia. Dengan pengisian bioenergi tingkat tinggi, kod 99 asmaul husna dan keilmuan tingkat tinggi dengan sentuhan ayat suci Al-Quran  yang ampuh dan terpilih, Insya Allah, sebagai ikhtiar untuk menyembuhkan penyakit (jika ada) dan anda juga akan mendapat faedah-faedah berikut:
  • Menaikkan seri wajah
  • Menguatkan daya penarik anda
  • Memulihkan aura terpendam/tercemar
  • Meningkatkan proses awet muda
  • Menjadikan anda lebih ceria
  • Menstabilkan emosi, perasaan dan ketenangan
  • Meredakan stress dan kemurungan
  • Membantu merawat migrain
  • Mengubah personaliti dan pemikiran ke arah yang lebih positif
  • Mengharmonikan hubungan diantara pelanggan, kawan, kekasih, suami, isteri, anak
  • Membantu tidur nyennyak
  • Memulihkan dari gangguan tenaga luaran  (sihir, jin, iblis)
  • Melambatkan proses penuaan muka & kulit
  • Mengekalkan susuk badan & kerampingan
  • Membantu merawat penyakit secara spiritual/rohaniah
Apa yang akan anda dapat?

Kami akan sediakan dan hantar produk ini kepada anda:

1.  3 Botol Minyak Wangian (untuk mandian 3 hari berturut-turut)
3 botol wangian tanpa alkohol untuk Terapi Mandian Aura Nur Hidayah yang  telah dibuat pengisian bioenergi tingkat tinggi, frekuensi kalamullah, kod 99 asmaul husna dan keilmuan tingkat tinggi dengan sentuhan ayat suci Al-Quran  yang ampuh dan terpilih untuk dihantar ke tempat anda.

2.  Garam Gunung Untuk Minuman (Bonus)
Tidak lengkap sekiranya anda hanya menerima Terapi Mandian sahaja. Jadi, kami akan kirimkan juga Garam Gunung untuk minuman kepada anda. Garam ini adalah bonus istimewa untuk anda bagi melengkapkan dan mempercepatkan kestabilan aura anda. Garam Gunung ini juga telah dibuat pengisian bioenergi tingkat tinggi, frekuensi kalamullah, kod 99 asmaul husna dan keilmuan tingkat tinggi dengan sentuhan ayat suci Al-Quran  yang ampuh dan terpilih.

3.  Keilmuan Rahsia Aura Nur Hidayah (Bonus)
Saya akan ijazahkan amalan yang sangat ampuh dan mustajab untuk memperkuatkan dan memperbaiki aura anda sehingga ke tahap maksimum. InsyaAllah, dengan mengamalkan amalan ini, anda akan disukai ramai orang.

4. Panduan Terapi
Panduan Terapi Mandian Aura Nur Hidayah dan Bonus akan kami kirimkan untuk kegunaan anda disana.

PENTING UNTUK DIKETAHUI…!!!
Media saranan yang kami sediakan hanyalah saranan dan tidak lebih dari itu. Tidak bertentangan dengan syariat agama & tidak mengganggu proses akhir kehidupan. Segala kekuatan yang ada di dalamnya adalah dari Kurniaan Allah SWT. Jangan menjadi syirik kerana media tersebut. Tetaplah berusaha dan berdoa agar apa yang menjadi keinginan anda dikabulkan oleh Allah SWT.

PROSEDUR
Kami akan mengirimkan paket berisi 3 botol Wangian Terapi Mandian Aura Nur Hidayah Hidayat Jati, bonus seperti yang dinyatakan dan Tata Cara Penggunaannya.

PANTANG LARANG
Tiada pantang larang. Energinya kekal sampai bila-bila, malah semakin diguna semakin kuat energinya.

FIDYAH
RM170 (termasuk kos pos ke seluruh Malaysia)

Kami akan mengirimkan paket berisi 3 botol Wangian Terapi Mandian Aura Nur Hidayah Hidayat Jati, bonus seperti yang dinyatakan dan Tata Cara Penggunaannya.




Anda boleh membuat pesanan sebanyak mana ilmu yang anda mahu secara jarak jauh / online internet atau datang ke tempat di mana Master Mohamad Khairul Firdauz berada. Kos penghantaran sebanyak RM10 (Malaysia Sahaja) atau RM??? (luarnegara tertakluk kepada kadar bayaran pos semasa) akan dikenakan untuk sekali penghantaran. Pengiriman Manual Lengkap dan bahan-bahan pengijazahan (jika ada) akan dibuat sebaik sahaja wang telah dibank-inkan dan setelah ritual pengijazahan selesai. InsyaAllah, pesanan anda akan dikirim secepat mungkin.

Selain itu untuk membuat pesanan keilmuan secara jarak jauh / secara hadir diri, anda boleh membuat pembayaran secara internet ON-LINE melalui Maybank2u atau CIMBClicks dari mana-mana bank anda yang menyediakan perkhidmatan secara internet ON-LINE atau ATM transfer.


Ada 2 Langkah Cara Pembayaran Yang Perlu Anda Ikuti


LANGKAH 1 - Masukkan Pembayaran Ke Akaun Berikut

Sila Bank-in bayaran anda ke salah satu bank seperti yang tertera dibawah:-


DALAM NEGARA
NAMA: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
NO. AKAUN: 1612-1108-4524


Untuk Online transfer, masukkan email:
masterkhairul@gmail.com



LUAR NEGARA

NAME: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
ADDRESS: 13, JALAN ABANG BARIENG
CITY: SIBU
PROVINCE/STATE: SARAWAK
ZIPCODE: 96000
COUNTRY: MALAYSIA



LANGKAH 2 - Pengesahan Pembayaran

1. Setelah membuat pembayaran, sila hantar butiran peribadi seperti di bawah ke email masterkhairul@gmail.com atau sms/mms/WhatsApp ke 019-2390369:

Nama Penuh:
Email: (Jika ada)
Alamat Surat-Menyurat:
No. Tel:
Nama Ibu:
Bukti Transfer resit bank maybank:
2. Kami akan membuat penghantaran terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda. Harap maklum.



PERHATIAN
1. Kami akan membuat ritual pengijazahan dan seterusnya membuat penghantaran     terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda.
2. Setelah membuat pembayaran, sila hantar email/sms/mms/WhatsApp Butiran Peribadi Anda. Butiran Peribadi Anda sangat penting untuk melancarkan lagi kerja-kerja ritual kami.
3. Jangan risau dengan maklumat yang anda berikan kepada kami kerana kami akan menjaga segala maklumat anda dengan rapi.

PESANAN PENTING UNTUK WANITA
Hampir semua wanita berpandangan bahawa ilmu ini hanya boleh dipelajari oleh lelaki, padahal kenyataannya, 70% mangsa jenayah adalah wanita.
Memang umumnya kekuatan fizikal wanita lebih rendah daripada lelaki, tetapi mengapa tidak mencuba belajar Program Keilmuan Hidayat Jati?



Semua Program Keilmuan Tenaga Dalam & Ilmu Hikmah Hidayat Jati
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Dibimbing & diijazahkan oleh:
Master Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar
GURU BESAR HIDAYAT JATI SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE 
FOUNDER & DIRECTOR OF SPIRITUAL  HEALING SYSTEM
MASTER OF HIDAYAT JATI INNER POWER MARTIAL ARTS
GURU PERUBATAN ISLAM, TRADISIONAL MELAYU DAN TENAGA DALAM INSANI
GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN
GURU AGUNG (PAMUNGKAS) HAQQUL YAKIN
MAHAGURU LAM JALALAH