Langkau ke kandungan utama

Keilmuan Inti Tenaga Dalam Ma’rifat Hidayat Jati

PEMBANGKITAN ENERGI TENAGA DALAM INTI GERAK HIDAYAH MAKRIFAT HIDAYAT JATI
(TERBUKTI TENAGA DALAM LANGSUNG DAPAT DIRASAKAN & DIDEMONSTRASIKAN )
Ketahuilah, Allah Ta’ala telah berfirman:
Dan siapkanlah olehmu kekuatan semampumu untuk menghadapi mereka. (QS AL Anfal ayat 60)

Tahukah anda bahawa didalam diri anda tersembunyi suatu Tenaga Dalam Haq yang sungguh dahsyat dan luarbiasa?

Mahukah anda mengubah kehidupan anda dengan kuasa fikiran dan mahukah anda menguasai fikiran orang lain untuk pelbagai tujuan hidup anda?

Tentu sekali jawapan yang diberikan adalah “YA”, maka janganlah anda berlengah-lengah dan berfikir panjang, sertailah dan bergabunglah bersama kami dalam program Kursus Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati yang kami anjurkan ini.

Kami akan memperkenalkan kepada anda daya metafizik ajaib yang ada didalam diri anda untuk digunakan pada jalan yang positif. Percayakah anda, hanya dalam beberapa hari sahaja, setelah pengaktifan Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati, anda akan dapat mendemonstrasikan daya ini dalam pelbagai cara. Bila diceritakan, anda pasti tercengang. Namun peristiwa-peristiwa hebat akan menjadi perkara biasa setelah anda mempelajari dan mempraktikkan latihan Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati.

TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MAKRIFAT HIDAYAT JATI
HIDAYAT JATI SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE menyediakan kemudahan bagi anda untuk mempelajari teknik beladiri "Seni Pertahanan Diri Tenaga Dalam Makrifat"dan "Tempur Tanpa Senjata" melalui dua cara iaitu secara pengajian jarak jauh (melalui internet dan email) dan juga secara latihan praktikal digelanggang latihan dikawasan yang terpilih. Siri-siri latihan mudah (cara belajar sendiri) boleh diikuti melalui nota kursus panduan yang disertakan. Gambar dan arahan cara berlatih disediakan untuk latihan dan perbincangan bersama diantara pelajar dan Guru.

Teknik latihan Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati yang diterangkan dalam nota kursus bertujuan untuk memberi penerangan yang rasional mengenai rahsia teknik-teknik persilatan Tenaga Dalam Haq yang selama ini dianggap misteri dan rahsia oleh pelajar persilatan dan juga guru-guru ilmu kebatinan. Penerangan akan dibincangkan dari sudut sains dan dengan cara yang lebih praktikal sesuai dengan minda generasi muda masakini. Adalah diharap dengan wujudnya program ini, pelajar tidak lagi akan terpengaruh dengan cara-cara pembelajaran lain yang memiliki unsur-unsur negatif seperti ilmu hitam dan yang bercanggah dengan agama Islam.

Siri-siri teknik "Tempur Tanpa Senjata Versi Hidayat Jati" pula adalah merupakan sistem beladiri yang terbaik meliputi teknik dari pelbagai seni beladiri seperti Silat, Kuntau dan berbagai lagi yang akan dikupas secara praktikal dan dilatih oleh Gurulatih yang bertauliah.

Program Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati ini telah diwujudkan untuk memenuhi beberapa misi. Pertama untuk memberikan gambaran sebenar mengenai Seni Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati kepada umum. Kedua untuk memberi panduan kepada generasi muda masakini mengenai perbezaan diantara ilmu kebatinan yang benar dan ilmu kebatinan yang menyesatkan. Ketiga untuk membuktikan bahawa ilmu kebatinan serta tenaga dalam itu mampu diterangkan mekanismanya melalui bidang sains dan teknologi yang mana akan dapat membenteras fahaman tahyul serta dongeng yang sering disebarkan oleh guru-guru ilmu kebatinan aliran ilmu hitam. Kempat untuk mewujudkan satu sistem pelajaran yang mudah serta berkesan dan tidak bercanggah dengan agama. Kelima untuk mewujudkan kesinambungan seni ilmu beladiri Melayu yang kian pupus mengikut peredaran masa.

Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati ini juga akan menjadi platform atau landasan bagi peminat Seni Tenaga Dalam Haq dari pelbagai aliran atau perguruan supaya dapat berbincang dan bertukar pendapat mengenai topik yang sama diantara satu sama lain. Adalah diharap ini akan mengeratkan lagi silaturrahim diantara pelajar-pelajar ilmu beladiri.

Perguruan Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati akan menambahkan lebih banyak lagi jenis kursus beladiri yang boleh diikuti oleh peminat ilmu beladiri dari masa ke semasa. Pihak Hidayat Jati akan berbincang dengan Guru-Guru Seni Beladiri yang terdapat di Malaysia untuk meluangkan masa bagi mengadakan kelas latihan mereka di Perguruan Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati. Adalah menjadi hasrat pihak Perguruan Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati untuk mewujudkan pusat setempat bagi kursus tenaga dalam disamping mengadakan seminar tenaga dalam dari masa ke semasa untuk kemudahan umum.

MEDAN ELEKTRIK ENERGI TENAGA DALAM INTI GERAK HIDAYAH MAKRIFAT HIDAYAT JATI

Bukti Nyata Sensasi Aktifnya Energi Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati dalam Tubuh

Tubuh Fizik manusia memiliki kemampuan menghasilkan sistem elektrik tubuh, iaitu dengan memindahkan ion Na+, K+, CI- dan Protein (A-) dari satu sisi ke sisi yang lain membran sel neuron yang jumlahnya million sel. Dalam keadaan biasa konsentrasi ion Na+ lebih besar di luar sel daripada didalam sel, dengan potensi membran negatif mencapai -90mV membran sel dalam keadaan polarisasi. Jika ada rangsangan mencapai nilai ambang terhadap membran sel,sehingga menimbulkan depolarisasi membran yang berkelanjutan dan irreversibel, ion-ion Na+ akan mengalir ke dalam sel secara cepat dengan jumlah yang banyak dan potensi membran meningkat dengan cepat mencapai overshoot +40 mV. Segera setelah terjadinya depolarisasi mencapai puncak mekanisme pengangkutan di dalam sel, membran dengan cepat mengembalikan ion Na+ ke luar sel sehingga mencapai potensi membran biasa(-90mV). Waktu yang diperlukan dalam satu siklus tersebut 3 milisaat. Kemampuan sistem bioelektrik tubuh ini jika dikolaborasikan dengan Energi Rohani yang dibangkitkan dari dalam diri manusia inilah yang disebutkan Medan Elektrik Energi Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Makrifat Hidayat Jati. Beberapa manfaat Secara Keseluruhan Dari Pembangkitan Energi Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Makrifat Hidayat Jati (Dapat Dicuba dan Dibuktikan Langsung) antara lain:

Manfaat dan kedahsyatan Medan Elektrik Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Makrifat Hidayat Jati:
  • Menundukkan hati/perasaan orang / rakan / isteri / lawan bisnes / kekasih (lelaki / wanita) hingga menuruti kita.
  • Membuka sumbatan pintu kerezekian, melancarkan usaha & penagihan hutang.
  • Menyembuhkan penyakit: Lumpuh, hemiplegia (mati sebelah), Parkinson, Stroke dan gangguan Jantung.
  • Keselamatan dari sengatan elektrik dan Sambaran petir, mampu memadamkan elektrik dan mematikan Mesin Kenderaan Bermotor.
  • Pukulan berbahaya (memengsankan / KO) dan mematikan dengan pukulan tangan kosong tanpa harus latihan berat dan bertahun-tahun, memengsankan dan melumpuhkan lawan, menjatuhkan haiwan sapi atau kerbau.
PENINGKATAN KUALITI KESELAMATAN:

1.     KEKUATAN/KEMAMPUAN LUARBIASA
Menguatkan kulit, Daging, Urat, Tulang dan Sum-sum, tahan terhadap tetakan-Tusukan-Sembelih-Irisan Senjata tajam / gillete, gergaji(dalam keadaan bahaya), Selamat dari senjata api(tidak meletus), membengkokkan besi runcing dengan dada, menumpulkan dan melemaskan senjata tajam, tahan terhadap pukulan kayu Baseball / benda keras + 15 kg, digilis kenderaan, mandi dan minum minyak mendidih(tanpa trick) tahan dari besi membara, Pukulan berbekas hitam, Memingsankan / menghancurkan lawan & dapat mematikan pohon, Menjatuhkan haiwan sapi atau kerbau.
2.     RADAR GHAIB (EMPAT RADAR YANG MENJALAR PADA TUBUH)
Keberadaan ilmu dapat dirasakan didalam tubuh, Mendeteksi isi pusaka, Makhluk halus, serangan ghaib, Ilmu Lawan, Racun dalam makanan, Meradar bahaya sebelum Terjadi, Meradar jenis penyakit Medis dan Ghaib, Melihat lawan yang Zalim dalam Tidur dan Jaga.

3.     DAYA KONTAK
Mengosongkan Tenaga Lawan, Mempengaruhi Lawan, Mengunci Lawan, Lolos dari kepungan lawan, Melumpuhkan Lawan Tanpa Sentuhan, Membuat Pemagaran Rumah dan Benda, Tawar dari serangan metafizik (hipnotis, Magnetisme,Teluh dan sejenisnya).

4.     KESELAMATAN DALAM PERJALANAN (DARAT-LAUT-UDARA-HUTAN)
Dihindarkan dari bahaya kecelakaan berkenderaan dan perjalanan. Bila pun sampai terjadi, sebelumnya anda sudah mendapat tanda-tanda pada diri peribadi, sehingga mampu untuk menghindarinya. Insya Allah.

PENINGKATAN KUALITI KESIHATAN:

1.     Stamina dan Daya Tahan Tubuh 
Kesegaran badan, Ketenangan, Konsentrasi, Daya sex berjam-jam, Terhindar dari Lemah badan / jantung, Stroke & perapuhan tulang.

2.     Kemampuan Melakukan Terapi Penyembuhan
Dapat membantu melakukan Terapi penyembuhan berbagai penyakit dalam diri peribadi mahupun orang lain (jarak dekat mahupun jarak jauh) 

3.     Keindahan
Daya pengasih dan karisma, menghambat proses penuaan tubuh dalam jangka waktu lama sehinga kulit tetap kuat dan kencang dan anti kedut wajah walaupun usia bertambah tua.

Kelebihan ilmu Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Makrifat Hidayat Jati ini sebenarnya terlalu banyak, diantaranya ialah:
  • Anda Insya Allah mampu mementalkan musuh yang menyerang tanpa batasan jarak (dibuktikan)
  • Melihat tanpa mata zahir - Mampu melihat tembus tanpa batas, mengetahui sebelum terjadi.
  • Anda berkebolehan melihat kejadian yang berlaku di tempat yang jauh, yang tidak nampak oleh mata zahir misalnya melihat keadaan ibu bapa yang berada nun jauh di kampung atau melihat keadaan anak-anak yang sedang belajar di luar negeri, Mampu melakukan sesuatu dengan mata tertutup seperti menunggang motosikal dan memandu kereta dengan mata ditutup dengan kain hitam.
  • Mampu meremukkan tulang lawan, boleh bersilat sendiri tanpa belajar, mampu memporak-perandakan ratusan musuh saat perkelahian/rusuhan, mengunci musuh kaku, mampu melakukan pukulan jarak jauh berbekas hitam dan luka dalaman, pengosongan tenaga musuh jarak jauh.
  • Cukup dengan pengajian unsur besi dalam tubuh meliputi asal usul besi dalam tubuh dan mengenal nama besi dalam tubuh, kegunaan dan manfaatnya adalah untuk menguatkan daging, tulang, urat tubuh, kebal senjata tajam, parang, kebal senjata api, golok, pedang dan segala jenis besi. Boleh ditest dimana sahaja tanpa pantang dan larangan(dilarang untuk kesombongan).
  • Dapat meradar bahaya sebelum terjadi dan racun dalam makanan (tempat makanan ditaruh racun akan pecah) juga terhindar dari kejahatan ilmu gendam, hipnotis, santet dsbnya
  • Pukulan tanpa bayangan, menampar, mengikat, membuat musuh tuli, bisu, pekak, buta, dll
  • Melakukan pemagaran ghaib kebenda dan sebagainya
  • Dalam satu peringkat-musuh yang memarahi anda tiba-tiba lumpuh tidak dapat bergerak, seluruh anggota tubuh jadi berat dan kaku, hanya anda yang dapat memulihkannya setelah bertekuk lutut minta maaf kepada anda
  • Kebal dari segala serangan - ilmu hitam, sihir, pukau, santet, guna-guna, pelet, dsbnya, kejahatan akan kembali kepada sipelaku
  • Memiliki kekuatan sekawan gajah - lawan sebanyak manapun akan tunduk, takut, takluk dan gentar menghadapi anda berseorangan
  • Pertempuran - Menjurus musuh dengan hanya kedipan mata, tiupan nafas, sebarang gerakan tubuh dll
  • Daya Pengasih - Memberikan sinar pada wajah, memiliki kewibawaan yang tersendiri sehingga disenangi dalam pergaulan. Dipandang mulia di dalam lingkungan masyarakat. Wajah berseri-seri, manis, tampan, menarik sehingga terpikat mata yang memandang. Kelihatan lebih muda, raut wajah akan membuatkan orang lain bersimpati dan terpesona.
  • Menguasai dan menawan musuh - Menukarkan musuh menjadi kawan, Menewaskan musuh secara misteri. Menyerang musuh tanpa berbekas, penghutang membayar hutang.
  • Mengalahkan seteru - Menundukkan orang bawahan dan atasan, Menghilangkan kewibawaan dan kekuatan lawan, Menjatuhkan musuh dari jarak 100 meter. Menjatuhkan seteru dengan renungan mata, Membuatkan musuh kaku atau terpelanting tanpa disentuh, Menarik pencuri/peragut dari jarak jauh.
  • Membuatkan musuh lemah & tidak berdaya - Musuh yang cuba menipu atau mempermainkan anda, Menghalang seteru dari mengacau dan memusnahkan anda.
  • Membaca fikiran orang lain - Bukan setakat membaca fikiran orang bahkan dapat mengirimkan fikiran kita kepada orang yang lain sehingga beribu-ribu kilometer jaraknya.
  • Memiliki pelbagai kemampuan luarbiasa yang jarang dimiliki manusia awam seperti kekebalan kulit terhadap senjata tajam, tumpul, dikepit player tidak sakit, melakukan hipnotis dsbnya
  • Penyelesaian kepada segala masalah - Membantu menyelesaikan masalah peribadi, keluarga; masalah ditempat kerja dan sebagainya, Menolak dan menjauhkan apa sahaja kesusahan dan penderitaan yang ditanggung atau sesuatu yang menyebabkan rasa putus asa dan tidak nampak jalan penyelesaiannya
  • Membantu menyelesaikan 1001 masalah dalam kehidupan seharian.
  • Pintar, kuat daya ingatan & tajam akal fikiran-membantu menyubur, merangsang, melatih dan mencergaskan sel-sel otak yang bertindak sebagai: Penawar bebal, Penerang hati, memudahkan hafalan, mempertajamkan kecerdikan & daya ingatan.
  • Mengesan barang atau orang yang hilang - Membantu anda mengesan apa jua jenis barang yang hilang, tercicir atau dicuri orang, Mendeteksi orang yang diculik, pergi tidak kembali, pencuri dan sebagainya, Mengetahui arah kiblat dan arah keluar sekiranya sesat di bandar atau di hutan, Mengetahui ke mana arahnya pencuri lari, Mengesan barang terpendam/benda ajaib & mengetahui sesuatu tempat ada mata air atau tidak.
  • Kemampuan scanning - boleh menguji seseorang itu punya bela diri atau tidak, boleh membantu kelancaran dalam menjawab soalan, boleh mengimbas saudara yang jauh, sakit ataupun tidak,dll
  • Perintah & kata-kata dituruti oleh anak-anak - Mengatasi masalah anak-anak yang nakal dan degil supaya menjadi baik. Anak-anak yang selalu membangkang & menderhaka supaya taat dan menuruti perintah ibubapa, Mengatasi masaalah anak yang malas belajar dan bersembahyang, Juga untuk membuang tabiat buruk anak-anak seperti merokok, hidu gam, suka berpeleseran, bohsia, bohjan, dsb
  • Pertahanan & Keselamatan diri - Pagar diri daripada perbuatan jahat samaada yang zahir atau batin, Benteng daripada sihir, guna-guna dan ilmu hitam, Membuang energi-energi kotor di dalam tubuh yang menyebabkan penyakit. Dihormati, disegani dan dimuliakan oleh orang ramai, Berupaya untuk menyelesaikan semua persoalan, pekerjaan dan masalah yang sukar diatasi secara zahir, Hidup dengan penuh gembira dan bersemangat, Menikmati kesihatan zahir dan batin yang paling optimum. Anda akan memiliki tubuh yang sihat dan wajah berseri-seri serta jarang sekali diserang oleh penyakit, Kecerdasan otak anda bertambah kerana lebih banyak tenaga dalam Hidayat Jati mengalir ke otak anda, Fikiran anda menjadi tajam kerana dapat memusatkan fikiran kepada sesuatu persoalan dengan serius dan mantap, Keyakinan terhadap kemampuan diri akan bertambah di mana ia akan membawa anda kepada kejayaan di dalam segala usaha dan pekerjaan anda, Lebih cergas, berstamina dan bersemangat dalam menjalankan tugas harian, Badan menjadi segar, berghairah dan awet muda, Anda dapat mengawal emosi dan sifat-sifat buruk umpamanya pemarah, was-was dan tidak sabar kerana memiliki jasmani dan rohani yang seimbang dan mantap, Hubungan dengan keluarga dan orang ramai bertambah baik.
  • Maju dalam perniagaan dan berjaya dalam segala bidang yang diceburi
  • Kedai menjadi semakin laris dan ramai pelanggan. Para kontraktor mudah memperolehi tender dan kontrak yang diinginkan tanpa perlu rasuah dan menggunakan taktik kotor. Tenaga penyanyi dan ahli sukan akan bertambah dengan pesat. Ini akan membantu mereka mencapai kemenangan. Produktiviti para pekerja akan meningkat, ini membantu mereka untuk naik pangkat. Petani dan penternak mendapat hasil yang berlipat-ganda. Para pemimpin masyarakat dan ahli politik akan menjadi pemimpin yang dihormati dan disegani.
  • Memiliki rasa atau gerak hati yang sangat tajam - sehingga seseorang itu mampu menelah dengan perasaannya akan sesuatu perkara baik atau buruk yang akan berlaku.
  • Kebolehan membaca & memahami isyarat, petunjuk dan bahasa alam mengenai perkara baik atau bencana yang bakal menimpa ke atas diri, keluarga dan masyarakat.
  • Keberuntungan - Membantu memperlancarkan setiap usaha yang anda kerjakan, memperolehi modal usaha, agar diterima atau lulus dalam temuduga kerja, peperiksaan dan lainnya, untuk menarik para pembeli, diantaranya peniaga warung, pedagang, salesman, businessman dan usaha lainnya. Untuk berpotensi dalam perlumbaan angkat besi, tenis, atau olahraga dan perlumbaan lainnya. Untuk memperolehi hasil yang banyak dalam berkebun, bertani, berladang, berternak. Dan masih banyak lagi yang ada hubungannya dengan keberhasilan dan keberuntungannya.
  • Berkebolehan - Membuat air penawar, membuat senjata yang memiliki tuah tinggi, mengetahui khasiat keris dan barang-barang pusaka buatan mana dan kegunaan apa, Mengisi kekuatan dan kesaktian kepada orang lain, Membuat asmak silat tanpa belajar, Penyembuhan jarak jauh, Ilmu pengasihan mendatangi lewat mimpi, Memanggil orang jarak jauh dan lain-lain, Mengembalikan orang yang lari dari rumah, Menarik jodoh, Mengembalikan kekasih, Penuh wibawa dan punya pengaruh menyerap, Mengambil tenaga alam, merasa aura, meraga sukma/perjalanan astral, pembukaan /membuka indera keenam dan lainnya.
DI ANTARA MANFAAT TENAGA DALAM INTI GERAK HIDAYAH MAKRIFAT HIDAYAT JATI

1.     KETAHANAN TUBUH
Antibodi atau sistem kekebalan badan menjadi extra kuat dan cergas sementara sel-sel badan akan berfungsi dengan lebih aktif dan efektif bagi menghasilkan tenaga tambahan plus yang akhirnya akan membentuk Aura pelindung atau perisai diluar tubuh yang mana dengan latihan pernafasan dan jurus maka perisai tersebut akan semakin membesar dan kuat sehingga ianya dapat dilihat dan dibuktikan secara saintifik melalui foto kamera kirlian (kamera aura) dan dengan melakukan aksi ngeri, ketahanan tubuh dari serangan penyakit, serangan musuh dan sebagainya.

2.     GERAK KONTAK
Juga dikenali sebagai gerak silat sendiri atau gerak ilham iaitu suatu gerakan semulajadi yang sukar ditafsirkan tetapi yang pastinya ianya bersifat penyelamat bagi mereka yang dalam keadaan terdesak. Pergerakan ini datangnya dari interaksi ghaib dalam dunia Ilmu Tenaga Dalam manusia yang menjadi salah satu keistimewaan manusia yang tidak ada hubungkaitnya langsung dengan makhluk-makhluk ghaib kecuali ianya adalah kurniaan Allah SWT untuk manusia semata-mata.

3.     JURUS PUKULAN JARAK JAUH
Juga dikenali dengan ilmu kontak yang semata-mata menggunakan kekuatan jiwa manusia melalui tenaga dalaman yang dilandaskan tawakkal kepada Allah, serta dilatih dengan kaedah Jurus tenaga dalam yang berisi seni pernafasan dan kekuatan minda bawah sedar.

4.     MENGUASAI FIKIRAN/TELEPATI
Ilmu menguasai fikiran ini dikenali juga sebagai Telepati yang mana segala saranan yang kita berikan akan mendapat perhatian utama dan akan dipatuhi dengan sebaik mungkin samaada saranan yang bersifat fizikal secara lisan atau saranan melalui pancaran fikiran.

5.     PENDENGARAN GHAIB
Atau pendengaran batin atau telepati ini sangat berguna untuk mengesan petanda-petanda kejadian melalui telinga. Panca indera pemndengaran akan mempunyai tahap sensitive yang tinggi sehinggakan dapat mengesan petanda-petanda kejadian dan menjawab persoalan dalam diri dengan mentafsirkan getaran-getaran suara di minda yang dikonsentrasikan.

6.     DAYA TARIK
Ilmu daya tarik atau magnetis ini berguna bagi membina keunggulan peribadi dengan penumpuan dan saranan minda yang membuatkan orang lain merasa hormat, patuh dan suka bergaul dengan kita.

7.     MELIHAT JARAK JAUH
Melihat Jarak Jauh atau Melihat Tembus ini dikenali juga sebagai Terawangan yang berguna dalam mencari jawapan dalam berbagai-bagai persoalan tentang kehidupan melalui gambaran minda atau melalui tanda-tanda alam semulajadi yang hanya kita yang dapat memahaminya. Itulah suatu tanda kurniaan Tuhan Yang Maha Agung.

8.     PERJALANAN ASTRAL/MERAGA SUKMA
Iaitu suatu perjalanan batin dengan menembusi dimensi-dimensi alam. Alam ini mempunyai banyak dinding dimensi (hijab) bagi memisahkan berbilion-bilion makhluk Allah yang mendiaminya maka melalui perjalanan batin ini, manusia akan dapat menjelajah dan meneroka ke dimensi-dimensi yang menjadi ruang kehidupan makhluk-makhluk lain seperti jin, bunian dan sebagainya.

9.     PEMAGARAN
Atau perlindungan diri atau harta benda dari musnah, dirosak atau dicuri oleh mereka yang khianat, dengki atau jahat dan sebagai kawalan daripada unsur-unsur makhluk halus, jin dan setan yang menganggu, merasuk atau tinggal berhampiran tempat tinggal dengan cara mengalirkan getaran elektrik kekawasan lingkungan yang dipercayai adanya makhluk-makhluk halus tersebut.

10.   PENGUBATAN PRANA
Penyembuhan tenaga dalam atau perawatan dari berbagai-bagai penyakit fizikal dan mental, kuasa astral, pemulihan metafizik, pemikiran positif, terapi meditasi dan kuasa minda. Pengubatan melalui pemancaran tenaga dalam samaada dengan menyalurkan getaran-getaran elektrik dalam tubuh terus kepada pesakit dan pesakit akan dapat merasakan kesan pemancaran tersebut dengan serta merta atau menggunakan bahan yang diolah dengan kekuatan doa serta memohon kesembuhan dari Tuhan Yang Maha Penyembuh.

11.   HIPNOTIS
Ilmu menguasai daya bawah sedar iaitu menggunakan teknik yang berkesan bagi mempengaruhi minda orang lain dengan menyelami kebahagian otak yang menjadi tempat kawalan bagi seluruh system perjalanan tubuh, tingkah laku dan kepercayaan manusia.

12.   ATRAKSI TENAGA DALAM
Memakan kaca, mematahkan besi, menjilat besi panas, tahan pukulan, berjalan atas api, kulit ditusuk jarum, bertempur dengan mata tertutup, berdiri diatas suratkhabar, bengkokkan besi, dikepit player, melempar musuh, telur jadi batu, kebal senjata tajam, tidur atas paku, DAN BANYAK LAGI…….


KURSUS / PROGRAM INI KHUSUS UNTUK:
  • Lelaki: memiliki tubuh yang sihat, gagah perkasa, berstamina tinggi.
  • Wanita: Awet muda, wajah bercahaya dan berseri-seri, meningkatkan aura pesona luarbiasa
  • Polis: dapat mencungkil dan mengenal pasti rahsia penjenayah serta melindungi diri dari segala marabahaya.
  • Tentera: Semangat waja, memiliki kekuatan dan keberanian luarbiasa, menguasai musuh dari jarak jauh (spiritual combat martial arts)
  • Ahli Perniagaan / usahawan: Berwibawa dan disegani dalam pergaulan dan berjaya dalam perniagaan (meditasi bisnes & hipnotis perniagaan)
  • Penyanyi: Dilengkapi ilmu suara perindu, petua, teknik mengawal pernafasan dalaman
  • Ahli Sukan: menewaskan tentangan dengan cara penuh misteri, stamina luarbiasa dan tidak cepat letih
  • Guru: Optimistik, ceria, mampu mengendali serta mengawal minda pelajar, dihormati dan disegani.
  • Berpenyakit: latihan yang diberikan mempercepatkan penyembuhan dan mampu mengubati pesakit lain dan banyak lagi
  • Perawat: Semakin Advance dan canggih dalam pengubatan, mudah mengakses energi alam dengan cepat dan efisien, berkemampuan lebih tinggi dalam melakukan rawatan jarak jauh tanpa batasan jarak dan waktu.
Kami Yakin dan pasti Setelah anda mengikuti Program Pelatihan & Pengembangan Potensi Bawah sedar dan kekuasaan Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati:
  • ANDA akan memiliki suatu kekuatan yang sangat dahsyat dan ulung
  • Timbul keberanian dan kuat semangat
  • Wajah akan berseri-seri dan bercahaya
  • Pandangan bertambah tajam
  • Gerak balas tubuh semakin kuat
  • Indera Ke Enam akan semakin hidup
  • Rasa percaya pada diri sendiri akan meningkat
  • Tubuh badan akan semakin sihat
  • Jiwa dan raga akan semakin segar, jauh dari penyakit
  • Sukar diserang penyakit
  • Nafas semakin sempurna
  • Konsentrasi Luarbiasa
  • Mempunyai kebolehan dan kemampuan luarbiasa yang jarang dimiliki oleh orang awam
PROGRAM TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT HIDAYAT JATI
(Telah dibuktikan dan terbukti oleh ratusan Peserta dari seluruh pelusuk Dunia)

TENAGA DALAM INTI GERAK HIDAYAH MAKRIFAT HIDAYAT JATI
Pengaktifan keseluruhan Tenaga Dalam Haq Karomah Hidayat Jati meliputi pembai’atan (pengijazahan) mengikut kaedah tradisi ilmu Pengisian langsung di harkat, langsung dipraktikkan ajian amalan dan ilmu andalan kesepuhan Cikal Bakal Aceh. Banten, Cirebon, Jawa, Arab & Tanah Melayu, Dengan mengikuti program ini akan langsung diaktifkan, diselaraskan, diisi, dirajah dan ditutup dengan kunci Haq Karomah Agung Pamungkas. Dijamin memiliki kemampuan ahli Tenaga Dalam Makrifat linuwihdan menjadi perawat profesional serta dilengkapi dengan kemampuan estetika yang dapat diandalkan dan ini merupakan kunci kejayaan hidup anda selamanya.

PROGRAM KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT HIDAYAT JATI
Dengan ridho, taufiq dan hidayah Allah SWT, kami mengijazahkan ilmu senibeladiri Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati kepada anda secara instant tanpa memandang suku, ras, agama. Kami tidak membatasinya.

Atas permintaan ramai dan prihatin dengan keinginan orang awam yang bercita-cita untuk menguasai Program Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati, saya dengan rendah diri dengan ini telah membuka sebuah Program Ilmu Senibeladiri Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jatiyang baru dimana telah dikemaskini serta disusun secara ilmiah, saintifik, tapi berkualiti tinggi dan mampu dimiliki serta dipelajari oleh sesiapa sahaja dari pelbagai lapisan masyarakat. 

Setelah sekian lama melakukan ujian keilmuan ini kepada ratusan pesertaKeilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati dan mereka telah berhasil membuktikannya yang mendatangkan manfaat luarbiasa dalam kehidupannya meliputi pelbagai aspek kehidupan, maka, terwujudlah Program Ilmu Senibeladiri Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT LEVEL 1

Sebahagian manfaat Keilmuan Inti Tenaga Dalam Ma’rifat Hidayat Jati level 1:

Selepas pengijazahan sama ada jarak jauh mahupun jarak dekat, langsung dibuktikan, Keselamatan zahir dan batin, Melumpuhkan lawan tanpa menyentuh, mengosongkan tenaga lawan, Musuh akan terasa ringan seperti kapas, tanpa tenaga, tanpa mantra pada saat berhadapan dengan musuh, gelengan kepala, kedipan mata, getaran telapak tangan, tendangan jarak jauh, mengangkat musuh seperti kapas, menahan / menarik, hipnotis dengan cahaya sinar, dan gerakan seluruh tubuh. Walaupun musuh terhalang tembok pun musuh akan terpental, Daya tarik disenangi dalam pergaulan, untuk keharmonisan rumahtangga, membangkitkan kepercayaan diri, untuk kelancaran bisnes mahupun perdagangan,  memperlancar jalan rezeki, untuk kecantikan, ketampanan, wajah bercahaya, menarik simpati setiap orang dari semua lapisan, menumbuhkan rasa cinta kasih suami isteri, menambah kewibawaan dan dicintai keluarga, dilingkungan kerja dan masyarakat luas, mengaktifkan rezeki, selamat dari sekelian bala dan wabak penyakit. Patut dimiliki oleh setiap individu terutama yang bekerja bersangkut-paut dengan hal-hal keselamatan dan yang menjalani pekerjaan yang berisiko bahaya, untuk keselamatan perjalanan jauh darat, udara dan laut, untuk para peniaga dan penghuni kediaman agar terhindar dari gangguan sihir dan jin dan manusia yang berniat jahat dan lain-lain manfaat yang akan dirasakan sendiri oleh pengamalnya.Insya Allah.

Silibus kursus Level 1
Pengenalan dan konsep pembelajaran ilmu Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati, Adab belajar ilmu Tenaga Dalam Haq, Pukulan Jarak Jauh, Pengubatan Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati, Pagar Benda/Rumah, Scanning Kekuatan Ghaib, Panggil Orang Jarak Jauh (telepathi), gerak kontak/ silat ghaib gerak karomah, meditasi Nur Ilahi, Pembersihan / penguatan cakra-cakra, lapis-lapis hati dan peningkatan kualiti energi batin, kaedah Memperkuatkan aura / cahaya diri, Penciptaan daya tolak dari berbagai sumber penyakit fizik dan non fizik, tolak daya energi-energi negatif melalui pagar aura / cahaya tubuh, Memperkuat daya indera ke-enam, mata ketiga, kepekaan tangan dan kepekaan batin (naluri). Memperkuatkan daya kundalini, Pengubatan diri sendiri, Pelancar proses akses energi Ilahi, Bakar stress / gelisah / bingung / resah / gundah / insomnia / dll, Perkuat Kharisma / wibawa / rasa segan pada orang lain, Pembuka pintu berbagai hajat (rezeki / jodoh / keturunan / dll), Mempunyai pertahanan diri yang ampuh dari segala serangan ghaib, Mempunyai kekuatan tenaga dalam yang tinggi dan lain-lain yang hanya akan didedahkan rahsianya dalam kursus.

YURAN KURSUS LEVEL 1: RM150 (Sila tambah RM20 Kos Pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 1 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT LEVEL 2

Dalam menghadapi hidup setiap hari dalam alaf mencabar ini kita memerlukan satu kaedah yang jitu bagi menjaga keselamatan diri kita, anak isteri, rumah dan harta benda, perniagaan serta urusan dan projek projek yang kita jalankan. Setiap hari berlaku rompakan, penipuan, perkosaan, pukau, kemalangan, pembunuhan, penzaliman, penindasan serta berbagai musibah keatas umat Islam serata dunia. Tiada daya dan kekuatan yang dapat memberikan perlindungan kecuali dari ALLAH SWT. Di level 2 program Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati ini anda akan diijazahkan keilmuan ampuh ini dari Master Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar kepada anda.

Pada program ini Peserta Tenaga Dalam akan dibimbing kaedah Penyaluran Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Ke Badan, Tangan, Kaki, Kepala dan seluruh tubuh, Atraksi-Atraksi Tenaga Dalam Fizik, Meletupkan botol melalui jurus pukulan tenaga dalam karomah, Patahkan Batu Bata/simen konkrit/blok ais, jalan di atas api, Tidur Di Atas Paku, Kemahiran dalam pelbagai aliran persilatan (amalan)-Dengan lantaran ilmu ini anda dapat mendatangkan berbagai jenis silat yang anda kehendaki. Walaupun sebelumnya anda tidak tahu bersilat. Insya Allah akan dapat main silat dengan sendirinya tanpa belajar kepada sesiapa pun, sehingga dengan keilmuan ampuh ini anda menjadi pesilat unggulan dan handal.

YURAN KURSUS LEVEL 2: RM300 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 2 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT HIDAYAT JATI LEVEL 3

Mengisi tenaga dalam karomah kepada diri sendiri, Menjatuhkan musuh tanpa menyentuh di tempat dia berdiri, Mementalkan musuh tanpa menyentuh, Mencerai beraikan tanpa menyentuh musuh yang mengeroyok anda, Menarik musuh yang lari seperti pencuri dll tanpa menyentuh, Memutar badan musuh lalu menusuk ke perutnya tanpa menyentuh, mendatangkan orang dari tempat yang jauh, Menusuk musuh tanpa menyentuh, Menarik segala jenis bisa binatang, mematahkan tulang musuh tanpa menyentuh, Menjungkirbalikkan musuh tanpa menyentuh. Juga berguna untuk menarik pengakuan orang (agar orang mengaku), Menolak atau menjatuhkan lawan abstrak (jin dan sebangsanya) atau konkrit (manusia atau haiwan) dengan kekuatan penuh, Mengubati sakit fizik dan non fizik. Mengisi kekuatan dan berat secara ghaib ke suatu benda. Menghancurkan kekuatan makhluk halus dan kekuatan bathin. Menyatukan suami isteri yang bermasalah kerana terkena ilmu hitam. Mengambil kekuatan tenaga dalam yang lengket di suatu benda, mengambil tenaga orang lain, membuang segala penyakit, Mengubati penyakit dan memberi atau menambah kekuatan fizik kepada yang sakit.

Anda juga akan diijazahkan dengan 7 level keilmuan Haq tingkat tinggi untuk memantapkan kekuatan Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati dalam diri anda ke tahap maksimum.

YURAN KURSUS LEVEL 3: RM400 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 3 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT LEVEL 4

Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati level 4, Peserta Tenaga Dalam akan menerima Pengijazahan ilmu Pukulan Angin Salju, Ilmu Telapak Besi, Rahsia Ilmu Kuat Sex, Ilmu mengembalikan barang hilang/melihat pencuri-Ilmu ini dapat langsung anda praktikalkan tanpa perlu puasa mahupun wirid. Tapi anda harus menghafalnya (tidak boleh lihat tulisan). Anda akan menyaksikan keajaiban ALLAH SWT saat itu juga. Tapi perlu ada bukti-bukti kuat secara lahiriah agar tidak menuduh. Pakar dalam persilatan, menghindari masalah (diri dan keluarga) Untuk memantapkan serta memperkuatkan getaran silat anda ketahap maksimum, kekuatan pukulan, tendangan, tikaman anda semakin berkuasa, pelajari ilmu ini dan anda mampu meniru pergerakan silat lawan, untuk beladiri sewaktu kecemasan, mampu membaca gerak musuh dan indera keenam anda akan semakin peka dan tajam. Kemampuan mengelak dari aniaya atau pukulan curi.

YURAN KURSUS LEVEL 4: RM300 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 4 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT HIDAYAT JATI LEVEL 5

Pengisian dan Pembai’atan kepada calon Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati melalui kunci ilmu haq Istighosah Kubro Agung pegangan para kiyai sepuh dan melalui penyingkapan rahsia pembangkitan Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati level 5 yang manfaatnya dengan izin Allah sangat banyak, diantaranya ialah untuk beladiri, penyembuhan untuk berbagai-bagai penyakit zahir dan batin, penyembuhan jarak jauh, membuka serta mengaktifkan mata batin penembusan, mengisi benda menjadi bertuah tinggi, untuk kewibawaan, anti musuh, anti senjata, membuat air penawar sejuta hajat, mengolah energi metafizik, menguji kekuatan, atraksi luarbiasa, menyerang tanpa gerak (makrifat), dan sebagainya yang banyak membawa manfaat di dalam kehidupan di samping bertakwa kepada Allah SWT dengan doa khusus yang telah di amalkan oleh para sesepuh dahulu kala.

YURAN KURSUS LEVEL 5: RM300 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 5 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT LEVEL 6

Pengisian Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati level 6 kepada calon Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati ini adalah kekuatan Tenaga Dalam Haq Hidayat Jati yang dapat dimanfaatkan untuk membentengi diri dari segala bentuk kejahatan samada halus seperti sihir, santau, tuju-tuju dan sebagainya dan juga yang kasar seperti terhindar dari senjata lawan secara automatik dan sekaligus dapat berfungsi memancarkan aura yang berguna untuk menumbuhkan potensi daya tarik, wibawa dan karisma, menjadikan tubuh sihat zahir dan bathin dan merupakan ilmu beladiri pukulan jarak jauh(ilmu kontak), musuh akan terpelanting dalam radius 10 meter jika menyerang dalam emosi tinggi, Selain itu disertakan sekali Kaedah method energies transferization pada orang, air, benda dan lain-lain untuk pelbagai kegunaan dan manfaat seperti daya pengasih, karisma, wibawa, silat gerak kontak, kerohanian dan penyembuhan dll Boleh dikuasai secara hadir mahupun dari jarak jauh, dan juga dibimbing kaedah Detektor zima, suatu method Ajaib tapi nyata, Ilmu khusus yang sangat istimewa, berkemampuan mengesan arah atau jejak pencuri, menembak / meneka sesuatu hal dengan % kegagalan hanya 1% sahaja. Teruji dan ramai yang telah menggunakannya. Sangat bermanfaat.

YURAN KURSUS LEVEL 6: RM500 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 6 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT LEVEL 7

Pengisian Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati ini Mengandungi manfaat yang sangat besar dalam menempuh kehidupan seharian dalam aspek seni mempertahankan diri. Ianya mengandungi doa yang besar sekali khasiatnya yang pernah diamalkan oleh Laksamana dan Hulubalang yang juga terdiri dari ulama zaman silam. Insya Allah akan terselamat diri, keluarga, harta dari gangguan manusia dan syaithan, badan orang yang mengamalkan amalan ini akan terselamat dari bala dan dengki khianat manusia dan juga anda turut dibekalkan sekali ilmu tenaga dalam makrifat untuk meringankan badan dan mempercepatkan pergerakan ketika bertempur dengan musuh dan boleh membuatkan jalan kita menjadi laju dan ia dapat mengelakkan pengamal dari cedera parah ketika jatuh atau terpelanting dari tempat yang tinggi.

YURAN KURSUS LEVEL 7: RM500 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 7 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT HIDAYAT JATI LEVEL 8

Pengisian Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati level 8 ini Khasiat sama seperti Pengisian Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati level 7, tambahannya ialah Pengisian Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati peringkat ini adalah bermanfaat untuk memelihara diri dari tembakan, tusukan senjata tajam dan lain-lain benda yang datang ke arah tubuh badan kita dengan laju dan deras, dan juga Ilmu ini boleh digunakan untuk mengunci pergerakan zahir dan batin musuh dan benda-benda bernyawa yang lain. Ia juga boleh dimanfaatkan dalam bidang perubatan yang berkaitan dengan makhluk ghaib seperti jin, syaitan dan seumpamanya. Sangat mujarab.

YURAN KURSUS LEVEL 8: RM500 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 8 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT LEVEL 9

Khasiat sama seperti Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati level 8, tambahannya ialah Bermanfaat untuk menjana tenaga dalam karomah di peringkat ini supaya bertambah kuat dan hebat dan dahsyat. Pelbagai kelebihan akan didapati pengamal bila istiqomah mengamalkan ilmu ini, kegunaannya adalah untuk mempertahankan Agama, Bangsa dan Tanah air. Insya Allah musuh akan melihat keanehan sekiranya berlaku kecemasan yang membuatkan musuh lari bertempiaran kerana takut.

YURAN KURSUS LEVEL 9: RM500 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 9 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT LEVEL 10

Pengisian Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati level 10 ini diprogramkan secara khusus berfungsi untuk menyerang secara fizik mahupun psikologi. Dapat melakukan Pukulan batin. Lawan yang berniat jahat atau marah akan terpental jatuh, kehabisan tenaga dan tidak mampu bergerak. Dapat digunakan untuk menampar musuh dari jarak jauh dalam jarak beberapa meter, ilmu ini membuatkan anda berwibawa tinggi, dihormati dan disegani, terselamat dan terhindar dari kejahatan ilmu hitam, teluh, sihir dan sebagainya dan akan kejahatan akan kembali kepada pengirim. Sesiapapun yang cuba berniat jahat kepada pengamalnya, walau hanya dengan niat, akan mengalami kehancuran dengan sendirinya. Berkhasiat tidak kena serangan musuh, musuh akan terpental jatuh sebelum menyentuh anda bahkan akan lumpuh sesuai niat anda.

YURAN KURSUS LEVEL 10: RM350 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 10 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================
KEILMUAN INTI TENAGA DALAM GERAK HIDAYAH MA’RIFAT LEVEL 11

Pengisian Keilmuan Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati level 11 adalah satu ilmu Tenaga Dalam Haq Tingkat Tinggi yang mempunyai pelbagai kelebihan, antaranya ialah:

Keselamatan jiwa raga, Menghadirkan gerakan silat ghaib, Keselamatan dari sejnata tajam dll, Keselamatan dari bahaya angin dan air, Keselamatan dari fitnah musuh dan lawan, Keselamatan dari ilmu hitam, santau, guna-guna dll, Benteng dan perisai diri, Menambahkan kekuatan pukulan dan tendangan, Mendatangkan kekuatan yang paling dahsyat yang dirahsiakan dan tidak terduga, Jika terserang, musuh akan terpental dan pengsan, Mengunci gerakan musuh sehingga menjadi kejang, Mengambil dan mengosongkan kekuatan lawan tanpa menyentuh dan lawan menjadi lemah, Menambah daya karisma dan kewibawaan, Membangkitkan pernafasan sakti, Membangkitkan stamina sehingga tubuh tidak terserang oleh penyakit, Menyembuhkan diri sendiri dan orang lain dan pelbagai kelebihan yang akan dirasakan sendiri pengamalnya.

YURAN KURSUS LEVEL 11: RM350 (Sila tambah RM20 kos pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Keilmuan Lengkap Tenaga Dalam Inti Gerak Hidayah Ma’rifat Hidayat Jati Level 11 dan Bahan-bahan Pengijazahan.

===============================================================

PERHATIAN...!!!
Anda boleh miliki ilmu ini secara berasingan atau sekali gus. Jika anda mengambil ilmu ini secara berasingan maka kos maharnya akan menjadi RM4150 akan tetapi, Jika anda mengambilnya sekali gus maka kos maharnya akan menjadi RM3000 sahaja. Untuk keterangan lanjut, sila sms/WhatsApp atau hubungi 019-2390369 (Master Khairul) atau email masterkhairul@gmail.com untuk keterangan lanjut.

===============================================================




Anda boleh membuat pesanan sebanyak mana ilmu yang anda mahu secara jarak jauh / online internet atau datang ke tempat di mana Master Mohamad Khairul Firdauz berada. Kos penghantaran sebanyak RM20 (Malaysia Sahaja) atau RM??? (luarnegara tertakluk kepada kadar bayaran pos semasa) akan dikenakan untuk sekali penghantaran. Pengiriman Manual Lengkap dan bahan-bahan pengijazahan (jika ada) akan dibuat sebaik sahaja wang telah dibank-inkan dan setelah ritual pengijazahan selesai. InsyaAllah, pesanan anda akan dikirim secepat mungkin.

Selain itu untuk membuat pesanan keilmuan secara jarak jauh / secara hadir diri, anda boleh membuat pembayaran secara internet ON-LINE melalui Maybank2u atau CIMBClicks dari mana-mana bank anda yang menyediakan perkhidmatan secara internet ON-LINE atau ATM transfer.


Ada 2 Langkah Cara Pembayaran Yang Perlu Anda Ikuti


LANGKAH 1 - Masukkan Pembayaran Ke Akaun Berikut

Sila Bank-in bayaran anda ke salah satu bank seperti yang tertera dibawah:-


DALAM NEGARA
NAMA: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
NO. AKAUN: 1612-1108-4524


Untuk Online transfer, masukkan email:
masterkhairul@gmail.com



LUAR NEGARA

NAME: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
ADDRESS: 13, JALAN ABANG BARIENG
CITY: SIBU
PROVINCE/STATE: SARAWAK
ZIPCODE: 96000
COUNTRY: MALAYSIA



LANGKAH 2 - Pengesahan Pembayaran

1. Setelah membuat pembayaran, sila hantar butiran peribadi seperti di bawah ke email masterkhairul@gmail.com atau sms/mms/WhatsApp ke 019-2390369:

Nama Penuh:
Email: (Jika ada)
Alamat Surat-Menyurat:
No. Tel:
Nama Ibu:
Bukti Transfer resit bank maybank:
2. Kami akan membuat penghantaran terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda. Harap maklum.



PERHATIAN
1. Kami akan membuat ritual pengijazahan dan seterusnya membuat penghantaran     terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda.
2. Setelah membuat pembayaran, sila hantar email/sms/mms/WhatsApp Butiran Peribadi Anda. Butiran Peribadi Anda sangat penting untuk melancarkan lagi kerja-kerja ritual kami.
3. Jangan risau dengan maklumat yang anda berikan kepada kami kerana kami akan menjaga segala maklumat anda dengan rapi.

PESANAN PENTING UNTUK WANITA
Hampir semua wanita berpandangan bahawa ilmu ini hanya boleh dipelajari oleh lelaki, padahal kenyataannya, 70% mangsa jenayah adalah wanita.
Memang umumnya kekuatan fizikal wanita lebih rendah daripada lelaki, tetapi mengapa tidak mencuba belajar Program Keilmuan Hidayat Jati?



Semua Program Keilmuan Tenaga Dalam & Ilmu Hikmah Hidayat Jati
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Dibimbing & diijazahkan oleh:
Master Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar
GURU BESAR HIDAYAT JATI SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE 
FOUNDER & DIRECTOR OF SPIRITUAL  HEALING SYSTEM
MASTER OF HIDAYAT JATI INNER POWER MARTIAL ARTS
GURU PERUBATAN ISLAM, TRADISIONAL MELAYU DAN TENAGA DALAM INSANI
GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN
GURU AGUNG (PAMUNGKAS) HAQQUL YAKIN
MAHAGURU LAM JALALAH