Langkau ke kandungan utama

Keilmuan Pengasih Raja Ulung Tingkat Tinggi

Inti rahsia dari rahsia ilmu pengasih Tingkat Tinggi. Daya pemikat luar biasa dan metode yang mudah, latihan secara ilmiah dan nyata telah terbukti keampuhan dan keberkesanannya. Jika hanya urusan cinta, asmara, kasih sayang, pesona, simpati dan lain-lain, Insya Allah, gunakan rahsia ampuh Raja Ulung yang merupakan ilmu pengasihan tingkat tinggi. 

Ilmu Pengasih Raja Ulung Tingkat Tinggi ini sangat ampuh untuk membuat pemiliknya berwibawa, disayangi dan disegani kawan mahupun lawan, Ditakuti musuh, haiwan, jin dan makhluk halus lainnya, kekuatannya mampu membungkam musuh dan memproteksi diri dari kejahatan zahir maupun batin. santet / ilmu hitam, hipnotis, gendam, dll., juga dapat mengangkat derajat dan kerezekian pemiliknya, sangat sesuai untuk anda para pemimpin, pengusaha, eksekutif, paranormal, guru, merupakan Ilmu pengetahuan tingkat tinggi, dikhususkan bagi anda yang tidak ingin menggunakan ilmu susuk jenis apapun. Berguna untuk mengaktifkan inner beauty seluruh tubuh yang meliputi karisma, wibawa, dan pesona tubuh.

Kegunaan/Manfaat Ilmu Pengasih Raja Ulung Tingkat Tinggi

Insya Allah sebagai ikhtiar untuk: 
  • Membangkitkan inner beauty tubuh secara alamiah dan ilahiah yang meliputi: aura karisma, wibawa tinggi, dan pesona diri yang berguna dalam pergaulan dan peningkatan karier.
  • Dalam waktu yang singkat melalui cara khusus dan istimewa, dapat mengaktifkan potensi energi tubuh untuk mempengaruhi simpul syaraf orang yang iri, dengki, benci menjadi saying
  • Siapa saja yang memandang ataupun mendengar suara anda sehingga akan disenangi  dan dicintai banyak orang, atasan, suami/isteri, kekasih, tuning
  • Membuat cinta mendalam, rindu menangis, selalu ingin bertemu, sulit untuk berpaling
  • Tercipta keharmonisan zahir dan bathin
  • Mengaktifkan energi perlindungan automatik tubuh secara alamiah dan ilahiah terhadap kejahatan zahir mahupun batin: santet, teluh, hipnotis, dan lain-lain.
  • Serta dapat menunjang karier dan kerezekian serta keselamatan anda.
  • Menimbulkan wibawa dan karisma yang tinggi.
  • Dihormati oleh semua orang terutama yang disayangi, rumahtangga yang nyaris musnah dapat dipulihkan, menimbul ereksi cinta yang mendalam kepada orang yang dituju tanpa perlu berpuasa, bertarikat, memakai azimat, susuk, mani gajah atau buluh perindu dan sebagainya.
Dalam waktu singkat dapat mempengaruhi simpul syaraf siapa saja yang memandang ataupun mendengar suara anda sehingga akan disenangi banyak orang atasan, suami/isteri, kekasih, dan lain-lain. serta dapat menunjang karier dan kerezekian serta keselamatan anda. Kelebihan ilmu pengasihan ini dan boleh membuat orang yang terkena ilmu ini lupa segalanya kecuali diri pengamalnya dan akan menurut semua kata-katanya. Dilarang keras menyalahgunakan keilmuan ampuh ini. Risiko tanggung sendiri.

Dan masih banyak kegunaan lain yang tidak dapat disebutkan. Mudah tanpa puasa -/+ 10 minit. Tanpa ritual yang memberatkan. Dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh. Tidak menggangu proses akhir kehidupan (ajal). Siapapun dapat mempelajarinya. Sangat sesuai untuk siapa saja. Eksekutif, pemimpin,  artis, yang ingin sukses dalam pergaulan dan disenangi banyak orang. Ribuan orang telah membuktikan khasiatnya yang benar-benar nyata.

PANTANGAN
Adapun pantangan Keilmuan Pengasih Raja Ulung Tingkat Tinggi ini adalah tidak boleh merosak pagar ayu. Apa yang dimaksudkan dengan pagar ayu itu yang tidak boleh dirosak? Pagar ayu adalah ikatan sah perkahwinan yang di akui oleh agama dan negara. 

AMARAN KERAS
Jadi orang yang memiliki Keilmuan Pengasih Raja Ulung Tingkat Tinggi ini TIDAK BOLEH merosak rumah tangga orang atau menganggu isteri/suami orang/TIDAK BOLEH menyalahgunakan Keilmuan Pengasih Raja Ulung Tingkat Tinggi. TIDAK BOLEH DIGUNAKAN Keilmuan Pengasih Raja Ulung Tingkat Tinggi ini untuk tujuan membalas dendam/untuk suka-suka/menganiaya orang lain.

Mahar Keilmuan: RM500 (Tambahan RM20 untuk kos Penghantaran Pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Lengkap Berwarna Keilmuan Pengasih Raja Ulung Tingkat Tinggi dan Bahan Pengijazahan




Anda boleh membuat pesanan sebanyak mana ilmu yang anda mahu secara jarak jauh / online internet atau datang ke tempat di mana Master Mohamad Khairul Firdauz berada. Kos penghantaran sebanyak RM20 (Malaysia Sahaja) atau RM??? (luarnegara tertakluk kepada kadar bayaran pos semasa) akan dikenakan untuk sekali penghantaran. Pengiriman Manual Lengkap dan bahan-bahan pengijazahan (jika ada) akan dibuat sebaik sahaja wang telah dibank-inkan dan setelah ritual pengijazahan selesai. InsyaAllah, pesanan anda akan dikirim secepat mungkin.

Selain itu untuk membuat pesanan keilmuan secara jarak jauh / secara hadir diri, anda boleh membuat pembayaran secara internet ON-LINE melalui Maybank2u atau CIMBClicks dari mana-mana bank anda yang menyediakan perkhidmatan secara internet ON-LINE atau ATM transfer.


Ada 2 Langkah Cara Pembayaran Yang Perlu Anda Ikuti


LANGKAH 1 - Masukkan Pembayaran Ke Akaun Berikut

Sila Bank-in bayaran anda ke salah satu bank seperti yang tertera dibawah:-


DALAM NEGARA
NAMA: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
NO. AKAUN: 1612-1108-4524


Untuk Online transfer, masukkan email:
masterkhairul@gmail.com



LUAR NEGARA

NAME: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
ADDRESS: 13, JALAN ABANG BARIENG
CITY: SIBU
PROVINCE/STATE: SARAWAK
ZIPCODE: 96000
COUNTRY: MALAYSIA



LANGKAH 2 - Pengesahan Pembayaran

1. Setelah membuat pembayaran, sila hantar butiran peribadi seperti di bawah ke email masterkhairul@gmail.com atau sms/mms/WhatsApp ke 019-2390369:

Nama Penuh:
Email: (Jika ada)
Alamat Surat-Menyurat:
No. Tel:
Nama Ibu:
Bukti Transfer resit bank maybank:
2. Kami akan membuat penghantaran terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda. Harap maklum.



PERHATIAN
1. Kami akan membuat ritual pengijazahan dan seterusnya membuat penghantaran     terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda.
2. Setelah membuat pembayaran, sila hantar email/sms/mms/WhatsApp Butiran Peribadi Anda. Butiran Peribadi Anda sangat penting untuk melancarkan lagi kerja-kerja ritual kami.
3. Jangan risau dengan maklumat yang anda berikan kepada kami kerana kami akan menjaga segala maklumat anda dengan rapi.

PESANAN PENTING UNTUK WANITA
Hampir semua wanita berpandangan bahawa ilmu ini hanya boleh dipelajari oleh lelaki, padahal kenyataannya, 70% mangsa jenayah adalah wanita.
Memang umumnya kekuatan fizikal wanita lebih rendah daripada lelaki, tetapi mengapa tidak mencuba belajar Program Keilmuan Hidayat Jati?



Semua Program Keilmuan Tenaga Dalam & Ilmu Hikmah Hidayat Jati
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Dibimbing & diijazahkan oleh:
Master Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar
GURU BESAR HIDAYAT JATI SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE 
FOUNDER & DIRECTOR OF SPIRITUAL  HEALING SYSTEM
MASTER OF HIDAYAT JATI INNER POWER MARTIAL ARTS
GURU PERUBATAN ISLAM, TRADISIONAL MELAYU DAN TENAGA DALAM INSANI
GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN
GURU AGUNG (PAMUNGKAS) HAQQUL YAKIN
MAHAGURU LAM JALALAH