Langkau ke kandungan utama

Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah

TERBARU..!!! Formulasi Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Hidayat Jati telah dilancarkan secara rasminya pada 03.04.2022 (1 Ramadhan 1443H). Penyediaan Terhad, Siapa Cepat Dia Dapat!!!

Atas permintaan peminat yang sangat tinggi, kini kami kembali dengan formulasi Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Hidayat Jati Versi baru, Minyak Pengasih yang diformulasikan dengan inti sari segala Minyak Pengasih berdaya tuah tinggi dan penambahan beberapa ritual yang terisi didalamnya khas untuk anda. Kami pasti, anda telah lama menanti keberadaan Minyak Pengasih ini di Hidayat Jati Spiritual Development Centre. Jangan bertangguh lagi. Kuantiti penyediaan Minyak Pengasih berdaya tuah tinggi ini sangat terhad. Banyak masyarakat yang telah terlepas peluang memilikinya sedikit masa lalu.

Penyediaan Minyak Pengasih bertuah tinggi jenis ini amatlah rumit, diisi dengan ritual yang berat dan ketat dengan gabungan Energi Bulu Perindu Asli dan sentuhan ayat-ayat suci Al-Quran dengan menggunakan ilmu tingkat tinggi dan super bioenergi yang mempunyai adab-adab yang khusus dalam penyediaannya. Minyak Pengasih ini tidak dapat dibuat atau disediakan dengan sekaligus banyaknya dan mempunyai hari tertentu sahaja dalam penyediaannya. Ini bermakna, jika minyak pengasih ini habis, maka, anda akan menanti masa yang agak lama untuk kami memproses kembali Minyak Pengasih berdaya tuah tinggi ini. Jangan lepaskan peluang untuk memilikinya. Lengkap dengan cara penggunaannya.

Minyak Pengasih ini terkenal dengan julukan Penakluk Cinta Sejati. Minyak Pengasih ini sangat ampuh bagi pelbagai tujuan dan kehendak anda. Minyak Pengasih bertuah ini intisari dari segala Minyak Pengasih atau minyak pelet yang ada di muka bumi. Pemakainya jika memikat lawan jenis, pasti yang dipikat bertekuk lutut pasrah jiwa raga. Jika suami / isteri atau kekasih khianat akan segera sedar dan terkunci selamanya pada orang yang memakai Minyak Pengasih yang berdaya tuah tinggi ini. Minyak Pengasih ini cukup disapukan di hujung jari si pemakai dan dicalitkan pada seseorang dengan bertujuan pemakai akan dipandang manis ataupun dikasihi orang lain. Dan apabila dicalit pada seseorang, akan membuat orang itu menjadi lemah dan sentiasa teringat  padanya.

Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Karomah Hidayat Jati merupakan formulasi ilmu Pengasih Mahabbah Agung warisan para leluhur yang ampuh dan langka keberadaannya, hanya orang-orang tertentu saja yang mewarisi dan menguasainya. Minyak Pengasih Mahabbah ini berisi Bio-energy Pengasih Mahabbah luarbiasa yang ketika difungsikan dan diarahkan, kekuatan Pengasih Mahabbahnya langsung bekerja secara automatik menembus dan mempengaruhi fikiran / batin bawah sedar siapapun yang dituju untuk menuruti segala keinginan si pemilik Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Karomah Hidayat Jati ini.

Untuk memiliki Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Karomah Hidayat Jati ini Anda TIDAK diharuskan melakukan ritual-ritual yang memberatkan seperti puasa, patigeni, bertapa dan sebagainya. Anda tinggal pakai saja mengikut panduan yang diberikan. Sangat mudah, kesan segera, Insya Allah.

INSYA ALLAH, Setelah Anda menerima Minyak Pengasih Mahabbah Asma’ Hidayah Karomah Hidayat Jati ini baik secara langsung mahupun jarak jauh, Minyak Pengasih Mahabbah Asma’ Hidayah Karomah Hidayat Jati ini siap pakai dan langsung dapat dirasakan manfaatnya, diantaranya :
  • Meluluhkan / menaklukkan siapa saja yang Anda inginkan
  • Membuat rindu selalu ingin bertemu bagi siapa pun yang melihat dan mendengarkan suara Anda
  • Mengaktifkan aura ketampanan/kecantikan/inner beauty secara alami dan siapa pun akan dibuat takjub melihatnya
  • Memancarkan daya magnetisme, daya tarik, daya pikat, dan daya pesona yang luar biasa secara terus menerus
  • Memberi kemudahan dalam urusan percintaan, karier, daya tarik, dan kesuksesan serta menjadikan penggunanya memancarkan Aura Pesona Luarbiasa yang berkilau dan selalu menjadi orang yang diperhatikan/disegani di sekitar kita ataupun dimana saja baik dalam pergaulan mahupun pekerjaan
  • Pemikat Sukma & Penakluk Sukma
  • Menjadi pusat perhatian penting dan positif oleh siapapun,dimanapun Anda berada
  • Dicintai dan disayang semua orang
  • Mudah dipercayai oleh orang lain
  • Pengasihan khusus dan umum
  • Membersihkan aura-aura negatif di dalam tubuh
  • Disayang atasan disegani bawahan
  • Puter giling / mengembalikan kekasih / isteri / suami yang berpaling ke lain hati
  • Wibawa/kharisma tingkat tinggi
  • Membangkitkan rasa percaya diri
  • Mempermudah datangnya jodoh
  • Meredam amarah /kemarahan siapa pun
  • Mengubah lawan menjadi kawan
  • Mengikat pelanggan / relasi
  • Suami / isteri atau kekasih khianat akan segera sedar dan terkunci selamanya
  • Pelarisan usaha apa saja,
  • Dan masih banyak lagi manfaat lain yang boleh dibuktikan dengan keampuhan Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Karomah Hidayat Jati ini dengan keizinan Allah.
BAYANGKAN DAN RASAKAN...
Dengan memiliki Minyak Pengasih Mahabbah Asma’ Hidayah Karomah Hidayat Jati tersebut, Anda mempunyai kemampuan yang sangat luar biasa untuk menaklukkan, menundukkan, dan menarik orang orang yang Anda pilih ke pangkuan Anda. Daya Pesona Anda terpancar melalui wajah sampai seluruh tubuh yang getarannya dapat dirasakan oleh orang-orang di sekitar Anda.

Cepat rebut peluang keemasan ini. Dapat dimiliki siapa saja muslim/non-muslim serta dapat diproses secara langsung mahupun jarak jauh. Kegunaan Multi Fungsi untuk 1001 hajat keinginan yang positif. Penyediaan Minyak Pengasih Mahabbah Asma’ Hidayah Karomah Hidayat Jati tidak dibuat sekaligus banyak. Dibuat hanya berdasarkan pesanan dan diseimbangkan dengan jenis keinginan / hajat yang diminta oleh pemesan. Bermakna Minyak Pengasih Mahabbah ini tidak berfungsi sekiranya digunakan oleh orang lain, sebab ia diprogram khusus atas nama yang memesan sahaja, ia bertujuan untuk mengelakkan Minyak PengasihMahabbah ini disalahgunakan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab!!!

Harga asal Penyediaan Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Karomah Hidayat Jati untuk mereka yang ingin memilikinya: RM355 (harga Asal)
Tetapi, kini anda boleh memilikinya dengan
Harga Promosi: RM155 (Tambahan RM20 untuk kos pos penghantaran)

PROSEDUR
Kami akan mengirimkan paket berisi Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Karomah Hidayat Jati dan TataCara Penggunaannya.

PENTING UNTUK DIKETAHUI
Media saranan yang kami sediakan hanyalah saranan dan tidak lebih dari itu. Segala kekuatan yang ada di dalamnya adalah dari Kurniaan Allah SWT. Jangan menjadi syirik kerana media tersebut. Tetaplah berusaha dan berdoa agar apa yang menjadi keinginan anda dikabulkan oleh Allah SWT.

PERHATIAN:
Lebih menguntungkan bagi anda jika anda membuat pesanan sekarang juga kerana: pertama - anda akan menjadi salah seorang yang beruntung di antara berjuta manusia kerana mendapat peluang mendapatkan Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Karomah Hidayat Jati ini; kedua – memesan Minyak Pengasih Mahabbah Asma’ Hidayah Karomah Hidayat Jati hari ini lebih murah hanya sementara waktu dengan harga promosi. Tanpa pemberitahuan harga akan naik kembali ke RM355 pada bila-bila masa. Kerana itu pesanlah sekarang juga selagi murah.

AMARAN:
Tidak boleh digunakan untuk menjual barang-barang haram, seperti minuman keras, dadah, ataupun untuk tindakan kejahatan/jenayah. Jika anda melanggar maka anda akan mendapat musibah yang besar. Tidak memakai tumbal apa pun, dan tidak perlu perawatan khusus. Saya tidak mengikhlaskan bila dipakai untuk tindakan kejahatan seperti menipu atau sesuatu yang boleh menyusahkan/merugikan orang lain.

PANTANGAN:
Adapun pantangan Minyak Pengasih Mahabbah Asma Hidayah Karomah Hidayat Jati ini adalah tidak boleh merosak pagar ayu. Apa yang dimaksudkan dengan pagar ayu itu yang tidak boleh dirosak? Pagar ayu adalah ikatan sah perkahwinan yang di akui oleh agama dan negara.

DAPATKAN DENGAN HARGA PROMOSI
RM355  RM155 SAHAJA (Tambahan RM20 untuk kos pos penghantaran)




Anda boleh membuat pesanan sebanyak mana ilmu yang anda mahu secara jarak jauh / online internet atau datang ke tempat di mana Master Mohamad Khairul Firdauz berada. Kos penghantaran sebanyak RM20 (Malaysia Sahaja) atau RM??? (luarnegara tertakluk kepada kadar bayaran pos semasa) akan dikenakan untuk sekali penghantaran. Pengiriman Manual Lengkap dan bahan-bahan pengijazahan (jika ada) akan dibuat sebaik sahaja wang telah dibank-inkan dan setelah ritual pengijazahan selesai. InsyaAllah, pesanan anda akan dikirim secepat mungkin.

Selain itu untuk membuat pesanan keilmuan secara jarak jauh / secara hadir diri, anda boleh membuat pembayaran secara internet ON-LINE melalui Maybank2u atau CIMBClicks dari mana-mana bank anda yang menyediakan perkhidmatan secara internet ON-LINE atau ATM transfer.


Ada 2 Langkah Cara Pembayaran Yang Perlu Anda Ikuti


LANGKAH 1 - Masukkan Pembayaran Ke Akaun Berikut

Sila Bank-in bayaran anda ke salah satu bank seperti yang tertera dibawah:-


DALAM NEGARA
NAMA: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
NO. AKAUN: 1612-1108-4524


Untuk Online transfer, masukkan email:
masterkhairul@gmail.com



LUAR NEGARA

NAME: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
ADDRESS: 13, JALAN ABANG BARIENG
CITY: SIBU
PROVINCE/STATE: SARAWAK
ZIPCODE: 96000
COUNTRY: MALAYSIA



LANGKAH 2 - Pengesahan Pembayaran

1. Setelah membuat pembayaran, sila hantar butiran peribadi seperti di bawah ke email masterkhairul@gmail.com atau sms/mms/WhatsApp ke 019-2390369:

Nama Penuh:
Email: (Jika ada)
Alamat Surat-Menyurat:
No. Tel:
Nama Ibu:
Bukti Transfer resit bank maybank:
2. Kami akan membuat penghantaran terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda. Harap maklum.



PERHATIAN
1. Kami akan membuat ritual pengijazahan dan seterusnya membuat penghantaran     terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda.
2. Setelah membuat pembayaran, sila hantar email/sms/mms/WhatsApp Butiran Peribadi Anda. Butiran Peribadi Anda sangat penting untuk melancarkan lagi kerja-kerja ritual kami.
3. Jangan risau dengan maklumat yang anda berikan kepada kami kerana kami akan menjaga segala maklumat anda dengan rapi.

PESANAN PENTING UNTUK WANITA
Hampir semua wanita berpandangan bahawa ilmu ini hanya boleh dipelajari oleh lelaki, padahal kenyataannya, 70% mangsa jenayah adalah wanita.
Memang umumnya kekuatan fizikal wanita lebih rendah daripada lelaki, tetapi mengapa tidak mencuba belajar Program Keilmuan Hidayat Jati?



Semua Program Keilmuan Tenaga Dalam & Ilmu Hikmah Hidayat Jati
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Dibimbing & diijazahkan oleh:
Master Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar
GURU BESAR HIDAYAT JATI SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE 
FOUNDER & DIRECTOR OF SPIRITUAL  HEALING SYSTEM
MASTER OF HIDAYAT JATI INNER POWER MARTIAL ARTS
GURU PERUBATAN ISLAM, TRADISIONAL MELAYU DAN TENAGA DALAM INSANI
GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN
GURU AGUNG (PAMUNGKAS) HAQQUL YAKIN
MAHAGURU LAM JALALAH