Langkau ke kandungan utama

Keilmuan Pernafasan Super Bio-Elektrik Tingkat Tinggi

MANFAAT LATIHAN PERNAFASAN SUPER BIO-ELEKTRIK HIDAYAT JATI

Manfaat Istimewa! Bagi calon Program Keilmuan Pernafasan Super Bio-Elektrik Hidayat Jati, anda yang sudah selesai menjalankan ritual penyelarasan untuk tujuan pembangkitan dan penyelarasan keilmuan ( melalui transfer daya kekuatan ghaib Pernafasan Super Bio-Elektrik Hidayat Jati) maka secara automatik anda sudah dapat memanfaatkan potensi daya kekuatan energi bio-elektrik dalam tubuh anda secara optimum. Anda akan mengalami sendiri secara nyata aliran tenaga bio-elektrik berkuasa tinggi mengalir masuk ke seluruh urat syaraf dan seluruh tubuh anda sehingga membuatkan tubuh anda terasa kebas-kebas seperti terkena renjatan elektrik,dimana penyelarasan ini akan mengaktifkan daya kebal atraktif yang mampu dibuktikan secara langsung seperti tahan pukul, tahan benturan benda keras, senjata tajam, anti ilmu hitam, sihir dan sebagainya.

Mengapa demikian? Sewaktu anda menjalani laku ritual masuknya keilmuan, Master Khairul akan membuka dan mengaktifkan seluruh pusat / medan supernatural yang merupakan pintu gerbang keluar masuknya aliran energi bio-elektrik dalam tubuh anda dan menyesuaikan dengan gelombang energi alam semesta yang sangat luarbiasa. Sehingga secara tidak langsung anda akan mengalami proses meningkatnya tahap kesihatan, fizik, mental, emosi dan spiritual.

Berbagai manfaat yang baik / positif melalui energi bio-elektrik yang boleh anda pergunakan antara lain:
  • Kesihatan Fizik yang bersifat lahiriah.
  • Dengan energi bioelektrik anda dapat menolak segala gangguan penyakit dan menyembuhkan sekaligus, baik penyakit ringan ataupun kronik.
  • Kesihatan mental, emosi dan spiritual.Mengatasi gangguan sukar berfikir, berkonsentrasi, mudah bingung, sukar tidur, batin tidak tenang, tiada rasa tenteram dan lain-lain.
  • Transfer Penyembuhan jarak jauhAnda juga mampu mengadakan penyembuhan jarak jauh pada siapa saja dan dimanapun keberadaannya.
  • Kharisma dan KewibawaanDengan meningkatnya level energi bioelektrik anda Insya Allah dapat menjadikan medan magnet yang mempunyai getaran kuat untuk menarik rezeki dan selalu dinaungi keberuntungan hidup.
MANFAAT KHUSUS:
1. Untuk Bela Diri secara defensif reaktif - Dengan prinsip gesekan-gesekan kuda-kuda dan jurus, biolistrik tubuh dibuat menjadi aktif memancarkan medan bioelektromagnetik. Energi akhir dan elektron yang dihasilkan diarahkan dengan gerakan jurus untuk disimpan (charge) dalam generator-generator organ tubuh, yang sementara ini masih bersifat acak. Dengan istilah " dibuka " maka diberikan energi akselarator sehingga generator-generator yang semula mempunyai frekuensi / level energi yang tidak sama, menjadi satu kesatuan yang mempunyai level energi/frekuensi yang sama. Akibatnya dari tubuh akan memancar getaran elektrik yang dikatakan medan elektromagnetik tubuh, yang aktif dan sensitif terhadap rangsangan ganguan dari luar. Medan elektromagnetik tubuh ini sebenarnya merupakan " antibodi getaran " manusia. Cara kerjanya sama dengan antibodi fizik menghadapi penyakit. Bekerja spontan, automatik tanpa harus diperintah asalkan ada rangsangan gangguan getaran asing yang datang dan mengganggu keseimbangan getaran tubuh. Semakin besar getaran yang datang, semakin besar pula reaksinya. Prosesnya dapat dijelaskan sebagai berikut:

Getaran penyerang adalah frekuensi ( berbanding lurus dengan energi ) menabrak sistem getaran yang diserang, sama dengan memberikan energi kepada yang diserang sehingga terjadi interaksi getaran, akibatnya elektromagnetik tubuh yang diserang mengalami perubahan getaran (perubahan amplitudo) maka energi yang besar dihasilkan dari perubahan getaran ini (perubahan amplitudo berbanding lurus dengan perubahan energi). Selanjutnya energi yang dihasilkan ini akan memberikan respon, terjadilah pembalikan energi kepada si penyerang sebesar getaran energi yang dipancarkannya untuk menyerang.

Akibat dari respon energi akan menyebakan kekacauan getaran dalam diri penyerang (seperti kortsluiting elektrik). Secara fizik terlihat penyerang terpental, terlempar, jatuh kejang-kejang dan bila elektrik jantung terganggu, denyutan jantung kacau, penyerang nampak pucat dan kebiruan dan seterusnya. Cara mengubati orang yang terkena balasan getaran tenaga dalam diberikan kepada setiap anggota/ahli Hidayat Jati yang memang dilatih mempunyai jiwa kasih sayang jauh dari rasa dendam.

2. Media Perlindungan Diri Dari Serangan Fizikal
Aura yang kuat dapat diprogram sebagai selubung pertahanan diri (shield) yang menahan serangan fizik dan non fizik, atau dapat dipergunakan untuk pukulan jarak jauh yang mementalkan lawan. Semua itu dengan syarat lawan dalam keadaan emosi kerana cara kerjanya mempengaruhi aura lawan yang sedang marah kerana ion-ion yang ada ditubuh orang tersebut tidak stabil sehingga menyebabkan overload parsial adalah ketidakseimbangan ion positif dan negatif tubuh seseorang akibatnya apabila kita tembakan ion negatif lain yang lebih besar maka akan terjadi tumbukan ion, akibatnya orang itu terpental.

3. Media Perlindungan Diri Dari Serangan Non fizik.
Aura yang kuat dapat untuk melawan bangsa jin bahkan menbunuhnya dengan menciptakan selft combustion dalam tubuh jin. Kita dapat menfokuskan aura membentuk gelombang elektromagnetik untuk mengatasi gangguan energi negatif di beberapa tempat yang disebabkan berbagai hal, mulai dari gangguan jin atau bahkan “dikeadaan” oleh orang lain, agar orang-orang yang berada di sekitar tempat tersebut menjadi tidak betah atau bahkan menjadi sakit. gelombang ini bahkan dapat meneutralkan tempat yang dikenal seram dalam radius puluhan kilometer persegi, atau meliputi satu kota / bandar.

4. Media Peningkatan Kepekaan Dan Pengendalian Diri.
Aura yang diperkuat akan menjadi pembangkit dan trigger bagi Extra Sensory Persepsion dalam diri sendiri. Salah satunya mensupport fungsi lain kelenjar pituitary dalam menangkap signal – signal yang tidak dapat ditangkap panca indera. Signal – signal ini menjadi input dan output otak yang berupa feeling, visual dan audio.kemanpuan ini yang dikenal masyarakat dengan istilah; terawangan atau mata bathin, atau dalam bahasa sunda disebut “ilmu ngimpleng”. Ilmu ini sangat berguna untuk melihat bangsa jin. mengetahui kejadian dari jarak jauh, juga dapat dipergunakan untuk mencari barang hilang.

5. Media Pengendalian Cuaca.
Mekanika quantum, iaitu suatu loncatan besar dari suatu tingkatan ke satu tingkatan lain yang lebih tinggi, dapat dilakukan oleh manusia. Baik yang berkaitan dengan tubuhnya mahu pun yang berkaitan dengan alam, di antaranya dengan cuaca.Tenaga Metafizik atau biasa disebut aura terdiri dari ion positif dan negatif juga -- yang saat ini sudah dapat difoto melalui Aura Camera 3000. energi ini apabila difokuskan ke awan, misalnya, maka akan berpengaruh pada ion-ion yang menyusun awan tersebut.

Mekanika quantum akan terjadi dengan lebih baik apabila terjadi dalam unsur yang tidak berbentuk fisik, dalam hal ini awan yang terdiri dari molekul Hidrogen, Oksigen dan ion-ion positif serta negatif, merupakan media yang dapat diamati jika terjadi pemfokusan ataupun (penghilangan) awan yang dilakukan oleh energi manusia. Hal inilah yang menjadi dasar kenapa manusia dapat mengendalikan cuaca dengan izin Allah SWT.

6. Media Pengendalian Massa.
Otak manusia mengeluarkan gelombang tertentu yang dapat mempengaruhi orang lain, misalnya ia memanggil atau menasihati orang lain. Hal ini dapat terjadi secara langsung (face to face) ataupun melalui alat bantu lainnya, seperti telephone, internet ataupun television. Contoh sederhana adalah apabila seorang anak mengalami kecelakaan, biasanya seorang ibu mempunyai firasat tertentu, baik itu berupa kecemasan terhadap anaknya, spontan memanggil nama anaknya, menjatuhkan benda yang dipegangnya, dll.

Berdasarkan hal ini, sebetulnya manusia mampu berhubungan dan mempengaruhi manusia lain ataupun sekelompok orang yang berada di satu tempat dengan memanfaatkan gelombang energi otaknya tersebut, hanya tentu saja untuk mempengaruhi banyak orang diperlukan penguatan energi gelombang otak melalui method tertentu yang disebarkan melalui pemantulan pada ionosphere. Hal ini yang dilakukan oleh aura yang kuat dalam mensupport gelombang energi otak untuk mempengaruhi otak orang lain, semakin kuat konsentrasi dan aura meningkatkan kualiti dan kuantiti orang yang dapat dipengaruhinya.

7. Media Pengubatan Penyakit
Kesihatan seseorang dapat dilihat dari tebal-tipis Aura yang disebabkan ketidakseimbangan metabolisme tubuh. Seseorang yang diperkuat Aura dengan menyerap energi alam atau dibantu terapi sangat membantu metabolisme tubuh lebih baik. Seseorang yang memiliki Aura yang kuat mampu mengubah frekuensi gelombang elektromagnetiknya untuk program pengubatan: regenerasi sel, peningkat antibodi, penyeimbang metabolisme tubuh, penyeimbang kimia tubuh dan sebagainya. 


8. Menguatkan ikat molekul otot dan konsentrasi energy.
Dengan latihan gerak yang teratur, lengkap dan berulang-ulang akan menyebakan otot-otot semakin liat dan kenyal. Aliran energi terlatih untuk dikonsentrasikan pada bahagian-bahagian tubuh yang dikehendaki, sehingga dengan latihan yang baik tubuh akan terlatih menerima benturan atau pukulan benda keras tanpa khuatir terjadi cedera otot.

Bila digunakan untuk memukul, konsentrasi energi pada alat pukul cukup besar sehingga akan menghasilkan pukulan yang cukup keras.

9. Pengembangan sistem Pengubatan
Dengan tekanan nafas yang dilakukan dimaksudkan untuk menghimpun dan mengkonsentrasikan semua energi hasil latihan agar tetap terpusat dengan baik di pusat energi tersebut. Setelah selesai latihan asas, energi hasil latihan sudah dapat dimanfaatkan untuk menolong orang lain terutama mengubati orang sakit.

Penyakit apapun yang diderita seseorang, baik itu penyakit dari dalam dirinya sendiri mahupun datang dari luar, tidak lain disebabkan oleh ganguan atau ketidak-harmonisan elektrik dalam tubuh. Dengan himpunan energi aktif yang telah diperoleh selama latihan-latihan dasar digunakan untuk membantu mengubati orang sakit, dengan cara memancarkan energi tersebut kepada pesakit sehingga akan mengaktifkan dan menormalkan kembali elektrik tubuh pesakit tersebut yang terganggu. untuk menjadi pemancar tenaga dalam yang baik harus dipenuhi syarat : Tenang, Niat dan Nafas. 
Meningkatkan rasa sosial
Kedudukan yang sama seluruh peserta seperti cara latihan, serangan tanpa tanda tingkatan, perhatian dalam latihan, baik pernafasan duduk maupun pernafasan bergerak akan mengurangi rasa egosentris seseorang sehingga rasa kebersamaan. kekeluargaan akan semakin meningkat. Hal ini otomatis akan mengurangi penyebab stress. 

Dengan tekanan nafas dibawah perut yang dilakukan dimaksudkan untuk menghimpun dan mengkonsentrasikan semua energi hasil latihan agar tersimpan dan tetap terpusat dengan baik di pusat energi tersebut. Setelah menyelesaikan latihan tingkat pradasar, energi hasil latihan sudah dapat dimanfaatkan untuk menolong orang lain terutama untuk mengubati orang lain yang sakit. Penyakit apapun yang diderita seseorang, baik itu penyakit dari dalam dirinya sendiri mahupun dari luar, pada prinsipnya disebabkan oleh gangguan atau ketidak-harmonisan elektrik dalam tubuh. Dengan memanfaatkan himpunan energi aktif yang diperoleh selama latihan, dapat digunakan untuk membantu mengubati orang lain yang sakit iaitu dengan cara memancarkan energi tersebut kepada pasien (induksi) sehingga akan mengaktifkan dan menormalkan kembali fungsi bio-elektrikk tubuh pasien tersebut. Untuk menjadi seorang pemancar (penghusada) yang baik harus dipenuhi syarat tenang/konsentrasi, niat dan nafas.

MANFAAT BAGI KESIHATAN
Telah banyak hasil penelitian dari para pesakit mengenai kesan nyata akan kemanfaatan Keilmuan Pernafasan Super Bio-Elektrik Hidayat Jati. Selain dirasakan kemanfaatannya secara langsung, perlu dicari kebenaran dan pengembangannya melalui percubaan dan penelitian sehingga hasilnya berupa fakta dan data yang penting. 

Mahar Keilmuan: RM999 (Tambahan RM20 untuk kos Penghantaran Pos)
***(Nota Keilmuan boleh juga dihantar melalui email dan tiada kos penghantaran dikenakan)
Yuran kursus ini termasuk Akuan Ijazah, Kitab Lengkap Berwarna Keilmuan Pernafasan Super Bio-Elektrik Hidayat Jati dan bahan-bahan pengijazahan.




Anda boleh membuat pesanan sebanyak mana ilmu yang anda mahu secara jarak jauh / online internet atau datang ke tempat di mana Master Mohamad Khairul Firdauz berada. Kos penghantaran sebanyak RM20 (Malaysia Sahaja) atau RM??? (luarnegara tertakluk kepada kadar bayaran pos semasa) akan dikenakan untuk sekali penghantaran. Pengiriman Manual Lengkap dan bahan-bahan pengijazahan (jika ada) akan dibuat sebaik sahaja wang telah dibank-inkan dan setelah ritual pengijazahan selesai. InsyaAllah, pesanan anda akan dikirim secepat mungkin.

Selain itu untuk membuat pesanan keilmuan secara jarak jauh / secara hadir diri, anda boleh membuat pembayaran secara internet ON-LINE melalui Maybank2u atau CIMBClicks dari mana-mana bank anda yang menyediakan perkhidmatan secara internet ON-LINE atau ATM transfer.


Ada 2 Langkah Cara Pembayaran Yang Perlu Anda Ikuti


LANGKAH 1 - Masukkan Pembayaran Ke Akaun Berikut

Sila Bank-in bayaran anda ke salah satu bank seperti yang tertera dibawah:-


DALAM NEGARA
NAMA: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
NO. AKAUN: 1612-1108-4524


Unuk Online transfer, masukkan email:
masterkhairul@gmail.com



LUAR NEGARA

NAME: MOHAMAD KHAIRUL FIRDAUZ BIN ANUAR
ADDRESS: 13, JALAN ABANG BARIENG
CITY: SIBU
PROVINCE/STATE: SARAWAK
ZIPCODE: 96000
COUNTRY: MALAYSIA



LANGKAH 2 - Pengesahan Pembayaran

1. Setelah membuat pembayaran, sila hantar butiran peribadi seperti di bawah ke email masterkhairul@gmail.com atau sms/mms/WhatsApp ke 019-2390369:

Nama Penuh:
Email: (Jika ada)
Alamat Surat-Menyurat:
No. Tel:
Nama Ibu:
Bukti Transfer resit bank maybank:
2. Kami akan membuat penghantaran terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda. Harap maklum.



PERHATIAN
1. Kami akan membuat ritual pengijazahan dan seterusnya membuat penghantaran     terus ke tempat anda setelah kami menerima bukti pembayaran daripada anda.
2. Setelah membuat pembayaran, sila hantar email/sms/mms/WhatsApp Butiran Peribadi Anda. Butiran Peribadi Anda sangat penting untuk melancarkan lagi kerja-kerja ritual kami.
3. Jangan risau dengan maklumat yang anda berikan kepada kami kerana kami akan menjaga segala maklumat anda dengan rapi.

PESANAN PENTING UNTUK WANITA
Hampir semua wanita berpandangan bahawa ilmu ini hanya boleh dipelajari oleh lelaki, padahal kenyataannya, 70% mangsa jenayah adalah wanita.
Memang umumnya kekuatan fizikal wanita lebih rendah daripada lelaki, tetapi mengapa tidak mencuba belajar Program Keilmuan Hidayat Jati?



Semua Program Keilmuan Tenaga Dalam & Ilmu Hikmah Hidayat Jati
Baik Datang Langsung Mahupun Jarak Jauh
Akan Dibimbing & diijazahkan oleh:
Master Mohamad Khairul Firdauz Bin Anuar
GURU BESAR HIDAYAT JATI SPIRITUAL DEVELOPMENT CENTRE 
FOUNDER & DIRECTOR OF SPIRITUAL  HEALING SYSTEM
MASTER OF HIDAYAT JATI INNER POWER MARTIAL ARTS
GURU PERUBATAN ISLAM, TRADISIONAL MELAYU DAN TENAGA DALAM INSANI
GURU TENAGA DALAM KAROMAH HAQQUL YAKIN
GURU AGUNG (PAMUNGKAS) HAQQUL YAKIN
MAHAGURU LAM JALALAH